اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری همه روزه زیارت عاشورا در منازل شهدای چرام

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: به مناسبت این ماه مبارک و بزرگداشت شهدای معظم انقلاب اسلامی مراسم زیارت عاشورا هر روز در میان خانواده معزز شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همه روزه زیارت عاشورا در منازل شهدای چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز صبح امروز در نشست با امام جمعه این شهرستان، شهردار، رئیس اداره تبلیغات، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان اظهار داشت: در فضیلت و شرافت ماه مبارک رمضان آمده است که در میان ماه‌های قمری تنها ماهی است که خدای تبارک و تعالی نام آن را در کتاب شریف خود ذکر کرده است.

وی افزود: معارفی که در قرآن هست برای عامی، عارف، عالم، فلاسفه، فقها، انبیاء، برای زندگی دنیا، حیات آخرت، مسائل سیاسی، فرهنگی، نظامی و برای همه طوایف بشر سودمند است و همه افراد به اندازه ‌وسع وجودی خود از این کتاب مقدس استفاده می‌کنند.

نیکروز از برگزاری مراسم قرآن‌خوانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در خصوص بحث جزءخوانی، فضایی که قاریان در آن قرار می‌گیرند و فضاسازی محیط، شهرداری و دیگر ادارات باید همکاری و تعامل داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه تمام ادارات باید با همت پای کار بیایند و در میانه راه خسته نشوند، عنوان کرد: از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام تقاضا داریم هر روز پنج نفر قاری قرآن را به این مراسم دعوت کند.

فرماندار چرام تصریح کرد: با توجه به این که جایگاه در معبر عمومی قرار می‌گیرد باید شکیل‌ترین جایگاه را داشته باشیم.

نیکروز با اشاره به اینکه روخوانی قرآن هر صبح در محل فرمانداری نیز برگزار می‌شود، بیان داشت: در این ماه مبارک برای مدیران ادارات شهرستان برنامه روخوانی قرآن کریم تدارک دیده‌ایم.

این مسئول ارشد اجرایی چرام به اهمیت زیارت عاشورا اشاره کرد و متذکر شد: زیارت عاشورا از ناحیه خود خداوند متعال نازل شده و از احادیث قدسی است.

فرماندار شهرستان چرام خاطرنشان کرد: به مناسبت این ماه مبارک و بزرگداشت شهدای معظم انقلاب اسلامی مراسم زیارت عاشورا هر روز در میان خانواده معزز شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول