اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران مطرح کرد

احداث 47 هتل در مازندران معطل زمین

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به مصوبه احداث 47 هتل در مازندران تا پایان سال جاری با اعتبار 35 میلیارد تومان، گفت: در بحث واگذاری زمین به ویژه در سواحل با مشکل مواجه هستیم.

احداث 47 هتل در مازندران معطل زمین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعیسی هاشمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان مازندران اظهار داشت: از یک هزار و 192 پروژه مهر ماندگار در کشور، 38 پروژه در مازندران مصوب شده است.

هاشمی حیدری خاطرنشان کرد: به عنوان متولیان اجرای پروژه‌های مهر ماندگار، باید این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی افزود:‌ مسکن مهر از طرح‌های ویژه دولت بوده که با شتاب خوبی در حال اجرا است.

هاشمی با اشاره به مصوب شدن 38 پروژه مهر ماندگار در استان مازندران ادامه داد: ‌29 پروژه در بعد عمرانی و بقیه در بعد صنعت، معدن و تجارت است.

‌وی خاطرنشان کرد:‌ نباید به بهانه اعتبار نداشتن، خدشه‌ای به اجرای پروژه‌های مهر ماندگار وارد شود چراکه اعتبار این پروژه‌ها تامین شده است.

هاشمی بیان داشت: در مقایسه با سایر دستگاه‌های اجرایی، شرکت آب منطقه‌ای مازندران با هشت طرح و یک هزار و 262 میلیارد تومان اعتبار و اداره راه و شهرسازی با هفت طرح و یک هزار و 66 میلیارد تومان اعتبار ، بیشترین تعداد طرح‌های مهر ماندگار استان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:‌ برای تکمیل سد سیاه بیشه که از طرح‌های مهر ماندگار است 487 میلیارد تومان و نیروگاه این سد 315 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه یادآور شد: برای اجرای طرح آبرسانی به ساری 30 میلیارد تومان و شهرهای گروه الف 90 میلیارد تومان، آبرسانی به خرم آباد تنکابن 13 میلیارد و 500 میلیون تومان، طرح فاضلاب ساری 65 و ساخت مرکز جامع فرهنگی و توانبخشی 7 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با اشاره به مصوبه احداث 47 هتل در مازندران تا پایان سال جاری با اعتبار 35 میلیارد تومان، گفت: در بحث واگذاری زمین به ویژه در سواحل با مشکل مواجه هستیم.

انتهای‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول