اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اتاق صخره‌ای به مجموع سوئیت‌های هتل لاله کندوان اضافه شد

بهره‌برداری از فاز دوم هتل صخره‌ای لاله کندوان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: با بهره‌برداری از فاز دوم هتل صخره‌ای لاله کندوان، 15 اتاق صخره‌ای دیگر به مجموع سوئیت‌های این هتل شگفت‌انگیز اضافه شد.

بهره‌برداری از فاز دوم هتل صخره‌ای لاله کندوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو، تراب محمدی بعد‌ازظهر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم این مجموعه در محل هتل صخره‌ای لاله کندوان افزود: با بهره‌برداری از فاز دوم، تعداد اتاق‌های صخره‌ای این هتل به 25 سوئیت رسید.

وی تشریح کرد: فاز نخست این هتل در سال 86  بهره‌برداری شده بود که با توجه به تقاضای گردشگران و نیازی که در زمینه توسعه فضای اقامتی این هتل احساس می‌شد، ساخت فاز دوم این مجموعه از مهرماه سال 89 آغاز شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: برای راه‌اندازی فاز دوم هتل صخره‌ای لاله کندوان در فضایی به وسعت 710 هزار مترمربع، مبلغی بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان آذربایجان‌شرقی، کندوان را روستایی تاریخی و گردشگری توصیف کرد و گفت: آذربایجان‌شرقی به لحاظ وجود قابلیت‌های گردشگری و آثار تاریخی فراوان، جزو معدود استان‌های کشور است که تمام شاخص‌های جذب گردشگر را یک‌جا دارد.

محمدی بازار تبریز و مجموعه کلیساها را به عنوان آثار ثبت جهانی شده آذربایجان‌شرقی ظرفیت‌های قدرتمند این استان خواند و تصریح کرد: روستای کندوان با معماری بی‌نظیرش و آب و هوای معتدل و مطلوبی که دارد یکی از ممتازترین مناطق گردشگرپذیر آذربایجان‌شرقی و کشور به ویژه برای جذب توریست‌های خارجی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر رونق زیاد و قابل توجهی در روستای تاریخی کندوان و منطقه صورت گرفته، یادآور شد: در عمر دولت‌های نهم و دهم و توجه ویژه‌ای که در این  چند سال نسبت به اقتصاد گردشگری صورت گرفته، شاهد سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در مناطق مختلف آذربایجان‌شرقی بوده‌ایم.

وب‌سایت تخصصی اطلاع‌رسانی روستای تاریخی و گردشگری کندوان به نشانی www.kandovan.org به معرفی دقیق جاذبه‌ها، جغرافیا، صنایع‌دستی، امکانات رفاهی، اقامتی و فرهنگ این روستا پرداخته و از امکاناتی نظیر پانورامای کلی روستا و تور مجازی برخوردار است. 

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول