اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شماری از مسئولان خراسان‌شمالی

احداث مرکز آموزش هتلداری در بجنورد آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات احداث مرکز آموزش هتلداری و گردشگری در بجنورد در آستانه هفته کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با حضور شماری از مسئولان استان آغاز شد.

احداث مرکز آموزش هتلداری در بجنورد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: مرکز آموزش هتلداری و گردشگری بجنورد در فضایی به وسعت چهار هکتار و همچنین سه هزار متر زیربنا احداث می‌شود.

حسین بابایان با بیان اینکه برای اجرای این پروژه مجموعاً 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، افزود:‌ این پروژه در فازهای مختلف اجرا شده که در فاز نخست پنج میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی اجرای این پروژه را از محل مصوبات سفر دوم دولت به خراسان‌شمالی برشمرد و خاطرنشان کرد: این مرکز در قالب هتل و آموزش‌های هتلداری و گردشگری توأمان خواهد بود.

بابایان با‌ بیان اینکه این مرکز نخستین مرکز در شمال‌شرق کشور بوده که اجرا می‌شود، افزود:‌ با راه‌اندازی این مرکز به طور حتم بخش گردشگری استان با آموزش‌هایی که فعالان این بخش خواهند دید، توسعه می‌یابد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی اظهار امیدواری کرد تا این پروژه ظرف سه سال آینده تکمیل و برای استفاده فعالان بخش گردشگری استان آماده شود.

مرکز آموزش هتلداری و گردشگری بجنورد وابسته به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی در تخته ارکان احداث می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول