اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مدیرکل کمیته امداد و بازرسی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کمیته امداد از دستگاه‌های ‌برتر در سلامت اداری است

خبرگزاری فارس: در نشست مشترک مدیرکل کمیته امداد و بازرسی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد: کمیته امداد از دستگاه‌های ‌برتر در سلامت اداری است.

کمیته امداد از دستگاه‌های ‌برتر در سلامت اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشستی مشترک با مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کمیته امداد نهایت دقت را در راستای سلامت کارها دارد و کسب افتخار عنوان سلامت اداری در سال 89 نیز به واسطه چنین رویکردی در این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قبل از اینکه روزی خداوند اعمال همه ما را بررسی کند از سوی برخی ادارات متولی از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی زمینه حسابرسی از نهادها و دستگاه‌های اداری فراهم می‌شود که این موضوع به سلامت اداری در جامعه کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: در کنار سالم بودن کارها و انجام وظایف محوله، کمیته امداد در سیاست‌های اصلی خود از جمله توانمندسازی و اشتغال هم در استان و هم در کشور رتبه اول را در سال گذشته کسب کرده است.

فرهادی، سرعت انجام کارها را در کنار سلامت آن‌ها از دیگر افتخارات کمیته امداد دانست و تصریح کرد: برای بهبود کارها هم به لحاظ سرعت و هم به لحاظ دقت آماده همکاری بیشتر با اداره‌کل بازرسی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به طرح‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: طرح برکت، مفتاح‌الجنه، اکرام ایتام، سفره‌های افطاری، محسنین، کوثر و رضوان در این ماه با همکاری سایر ادارات و رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهند شد.

* کمیته امداد کمترین گزارش تخلف را داشته است

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: کمیته امداد از افتخارات نظام اسلامی است و به حدی در این مملکت تاثیرگذار است که کشور را به سمت استقلال پیش می‌برد.

حسام‌الدین عشقی اظهار کرد: کمیته امداد در این استان از جمله اداراتی بوده که کمترین گزارش تخلف را در اداره‌کل بازرسی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارش تخلف یا جرمی از کمیته امداد نداشتیم، تصریح کرد: این در حالی است که استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان‌هایی است که گزارشات زیادی به اداره‌کل بازرسی آن واصل می‌شود.

عشقی ادامه داد: وقتی شکایت خاصی از مجموعه امدادگران در این استان نداریم، این به معنی رضایت مردم از کمیته امداد در این استان است.

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش کمیته امداد در کاهش نیازهای مردم، تاکید کرد: نباید از مناطق محروم این استان غافل شویم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره آمادگی خود را برای بازرسی و همکاری در این خصوص اعلام کرده و این نشان از عملکرد درست و صحت انجام کارها در این دستگاه دارد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول