اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای طرح شمس در مراکز بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح شمس در همه مراکز بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی خبر داد.

اجرای طرح شمس در مراکز بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی

مرتضی متذکر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این طرح با هدف یکپارچه‌کردن این مراکز به مرحله اجرا درمی‌آید به طوری که برای عملی‌شدن آن به شکل مناسبی برنامه‌ریزی شده است و در این زمینه تعامل خوبی با شرکت مخابرات استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در فاز نخست حوزه ستادی و معاونت‌ها، فاز بعدی بیمارستان‌های تابعه و در مرحله دیگر نیز سایر مراکز زیرپوشش این سیستم قرار می‌گیرند و همه ارتباط‌ها و تعامل‌ها در بستر فیبر نوری انجام می‌گیرد و تا حدود زیادی از اتلاف زمان و انرژی جلوگیری به عمل می‌آید.

متذکر با بیان اینکه در بیمارستان‌های استان قدم‌های خوبی برداشته شده است، ادامه داد: اتوماسیون اداری در بیمارستان ارومیه، خوی و میاندوآب راه‌اندازی شده است و به زودی در سایر بیمارستان‌های استان نیز در این حوزه اقدامات مقتضی صورت می‌گیرد.

وی به افزایش پهنای باند اینترنت در مراکز آموزشی زیرپوشش این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه افزایش سرعت‌ عمل و ارتقای سطح دقت را شاهد شویم، نسبت به افزایش پهنای باند از 20 مگابایت به 40 مگابایت اهتمام شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به دلیل وجود همکاری‌های مستمر با حوزه آی‌تی از عوامل آن قدردانی کرد و اظهار داشت: برای اینکه در دانشگاه چنین تحول‌هایی در مدت اندک شاهد شویم یکایک عوامل دانشگاه نهایت تلاش خود را کردند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول