اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان:

زمینه کارهای فرهنگی و معنوی برای جوانان فراهم شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان بر فراهم کردن زمینه و بستر کارهای فرهنگی و معنوی برای جوانان تاکید کرد.

زمینه کارهای فرهنگی و معنوی برای جوانان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمدحسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: کم‌کاری مسئولان و عدم ایجاد بستر فرهنگی و معنوی زمینه‌ساز منحرف شدن جوانان از راه درست و صحیح است.

به گفته وی، هر فرد و مسئولی که موجب قرارگیری جوانان در صراط مستقیم شود در امورات و کارهای خیر و خداپسندانه انجام شده توسط آنها سهیم خواهد بود.

وی مسئولیت را توفیقی از جانب خداوند خواند و افزود: با انجام صحیح مسئولیت می‌توانیم به سرمنزل مقصود دست پیدا کنیم.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای بهره‌گیری از معارف درونی است و باید بیشترین تلاش خود را برای رسیدن به قرب‌الهی در این ماه پرخیر و برکت بکار ببریم.

شاهرودی در  ادامه در مورد طرح ضیافت اندیشه گفت: در  این طرح دانشجویان به میهمانی آمده‌اند تا در آن غذای روح و فکرشان را تامین و سپس تقویت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دوره شاهد توسعه بیشتر برقراری ارتباط بین دانشجویان و اساتید باشیم.

وی در ارتباط با درس جنگ نرم و تهیه ماکت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای که ایده و طرح آن توسط دانشجویان این دانشگاه بوده است، عنوان کرد: دشمن وقتی پی به ناتوانی خود در جنگ سخت علیه کشورمان برد، اقدام به راه‌اندازی و شروع جنگ نرم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در جنگ نرم قصد گرفتن هویت ملی و دینی مردم کشورمان و جداسازی جوانان این مرزوبوم از خانواده‌هایشان را دارند.

شاهرودی خاطرنشان کرد: دشمنان نمی‌خواهند جوانان باغیرتی که در همه شرایط از ناموس و خاک و میهنشان دفاع می‌کنند در ایران اسلامی وجود داشته باشد.

به گفته وی، شبکه‌های ماهواره‌ای بهترین ابزار دستیابی دشمنان برای رسیدن به اهدافشان است، لذا با پخش برنامه‌هایی از این کانال‌ها همواره درصدد دستیابی به نقشه‌هایشان هستند.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس‌ها  و دوره‌های آموزشی مختلف در ارتباط با جنگ نرم باید جوانان را با توطئه‌های دشمنان بیشتر آشنا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان اقدام و ابتکار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تهیه ماکت‌های تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای را بسیار مطلوب و موثر خواند و خواستار الگو گرفتن دیگر دانشگاه‌ها از این روش شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول