اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار طارم:

طارم ظرفیت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار طارم گفت: شهرستان طارم ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع تبدیلی به ویژه در زمینه محصولات کشاورزی و زیتون را دارد.

طارم ظرفیت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری دارد

حسن حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:در شهرستان طارم شهرک‌های صنعتی ظرفیت مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی است که اقدامات لازم در شهرستان در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه از هر گونه سرمایه‌گذاری در شهرستان طارم استقبال می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان طارم اندیشیده شده است.

معاون فرماندار طارم با اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این شهرستان یادآور شد: شهرستان طارم ظرفیت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع تبدیلی به ویژه در زمینه محصولات کشاورزی و زیتون را دارد.

وی از اختصاص 100 میلیارد تومان تسهیلات لازم برای شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و افزود:‌ این تسهیلات به صورت ویژه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

حیدری توجه به صنایع وابسته کشاورزی را از اولویت‌های شهرستان طارم عنوان کرد و افزود: در حال حاضر برای چند کارخانه تولید زیتون، صنایع بسته‌بندی و کارخانجات کوچک مجوزهای لازم اخذ شده است.

وی یادآور شد: در صورت احداث این کارخانه‌ها بسیاری از مشکلات کشاورزان حل می‌شود.

معاون فرماندار ادامه داد: با راه‌اندازی کارخانه‌های مختلف در شهرستان طارم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این شهرستان در بخش‌های مختلف می‌شویم.

وی بر ضرورت توجه به راه‌های روستایی شهرستان تاکید کرد و افزود: با افزایش راه‌های روستایی صنعت گردشگری نیز در این شهرستان رونق یافته است.

حیدری با اشاره به احداث راه خلخال به طارم یادآور شد: با راه‌اندازی این راه از آب‌بر به شفت و خلخال برنامه‌ریزی مناسبی برای شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بازار رودبار را برای فروش محصولات شهرستان طارم مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با بازگشایی بسیاری از راه‌های شهرستان طارم، فروش محصولات کشاورزان تسهیل می‌شود.

معاون فرماندار طارم سرمایه‌گذاری‌های دولت را در بخش‌های مختلف شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: برای استفاده از این ظرفیت‌ها ضروری است، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به احداث سه سد در شهرستان طارم یادآور شد: احداث سد میرزاخانلو، سد امام رضا (ع) از سدهای مهم شهرستان طارم است که در توسعه کشاورزی شهرستان موثر است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول