اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طارم:

شهرستان طارم 22 هیئت ورزشی فعال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طارم از فعالیت 22 هیئت ورزشی در شهرستان طارم خبر داد.

شهرستان طارم 22 هیئت ورزشی فعال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرج‌الله عسگری بعد از ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی زنجان و طارم با روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان جمعیت این شهرستان را 47 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این شهرستان 102 روستای دارای سکنه دارد.

وی از وجود فضاهای ورزشی در همه پنج مرکز دهستان شهرستان طارم خبر داد و افزود: سرانه ورزش این شهرستان 102 سانتی‌متر است و 11 سانتی‌متر دیگر هم در دست ساخت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طارم با اشاره به اینکه درخواست‌های مردم شهرستان طارم نسبت به سال‌های گذشته تفاوت کرده است، ادامه داد: در گذشته مردم درخواست احداث زمین‌های خاکی برای ورزش را داشتند ولی در حال حاضر خواهان ایجاد مجموعه‌های ورزشی هستند.

وی به همکاری مردم طارم در حل مشکلات فضاهای ورزشی اشاره و تصریح کرد: مردم برای احداث زمین‌های ورزشی به صورت رایگان زمین در اختیار قرار می‌دهند.

عسگری تعداد هیئت‌های فعال شهرستان طارم را 22 هیئت اعلام کرد و ادامه داد: این هیئت‌های برای انجام فعالیت مشکلاتی را دارند.

وی وسیله نقلیه برای رفت و آمد ورزشکاران به مسابقات را یکی از مشکلات هیئت‌های ورزشی شهرستان طارم عنوان کرد و گفت: فعالیت وسیله نقلیه عمومی در شهرستان طارم بسیار کم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طارم حقوق و مزایای کم را از دیگر مشکلات کارکنان اداره کل ورزش جوانان عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید برای رفع این مشکلات اقدام به تدوین قوانینی بکنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول