اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

نمایشگاه صنایع دستی زندانیان قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر نمایندگی صنایع زندانیان استان قم از برپایی نمایشگاه و فروشگاه مصنوعات فلزی و چوبی زندانیان استان قم همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

نمایشگاه صنایع دستی زندانیان قم افتتاح شد

حمیدرضا سانگرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی زندانیان گفت: این نمایشگاه به همت اداره کل زندان‌های استان قم و با همکاری انجمن حمایت از زندانیان، بنیاد تعاون و حرفه‌آموزی، ستاد دیه و با مشارکت شهرداری منطقه هفت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه مصنوعات فلزی و چوبی که با ظرافت و زیبایی خاصی توسط زندانیان ساخته شده است در قالب نمایشگاه و فروشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیر نمایندگی صنایع زندانیان استان قم ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته اصلاح و تربیت در مجموعه زندان‌های استان قم است.

سانگرد تصریح کرد: ارائه خدمات تولیدی مددجویان در بخش اشتغال زندانیان و ایجاد و جذب بازار مصرف به منظور فروش محصولات تولیدی، کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و جمع‌آوری کمک‌های خیرین در نمایشگاه با هدف آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد و کمک به انجمن حمایت از زندانیان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه با آثار 600 نفر از مجموعه اشتغال مولد کارگری در استان قم برگزار می‌شود.

مدیر نمایندگی صنایع زندانیان استان قم ابراز کرد: قسمت عمده محصولات ارائه شده در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی از جمله ماکت‌سازی، معرق چوب، مجسمه‌سازی با چوب و تابلوهای برجسته چوبی است.

سانگرد اظهار داشت: ارائه تابلو فرش در سایزهای مختلف، ارائه مبلمان شهری در قالب صنایع فلزی از قبیل نیمکت، نرده‌های فلزی و سطل زباله از دیگر بخش‌های قابل بازدید در نمایشگاه صنایع دستی زندانیان استان قم است.

وی افزود: در بخش خیاطی نیز محصولاتی از جمله انواع لباس‌های کار و خدماتی و همچنین انواع رخت‌آویزهای نظافتی، صندلی نماز و... ارائه شده است.

مدیر نمایندگی صنایع زندانیان استان قم عنوان کرد: در بخش کشاورزی نیز تعدادی از مددجویان که در 20 هکتار باغ زیتون مشغول فعالیت بوده محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

سانگرد در پایان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان گفت: این نمایشگاه از روز سه‌شنبه 10 مرداد ماه آغاز به کار کرده و تا پایان ماه مبارک رمضان در محل پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) دائر است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول