اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی هیئت انصارالامام رزمندگان البرز انجام می‌شود

عرضه 2 هزار کتاب مذهبی در کرج

خبرگزاری فارس: هیئت انصارالامام رزمندگان استان البرز با برپایی نمایشگاهی بیش از 2 هزار کتاب مذهبی و قرآنی را در شهرستان کرج عرضه می‌کند.

عرضه 2 هزار کتاب مذهبی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سومین دوره نمایشگاه قرآنی نور امسال نیز همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در مرکز استان البرز برپا شد.

این نمایشگاه با تلاش و همت هیئت انصارالامام رزمندگان البرز دایر و هدف از برپایی آن ترویج معارف قرآنی و آگاه‌سازی نسل جوان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان شده است.

نمایشگاه فوق از روز هشتم ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده و بر اساس گفته مسئولان قرار است تا پایان این ماه پر فیض و برکت دایر باشد.

لزوم توسل به تعالیم قرآنی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب

در نمایشگاه قرآنی نور، بیش از 30 غرفه دایر است که در هر غرفه کتب مذهبی و قرآنی، نرم‌افزارهای مرتبط با کلام‌الله مجید در بخش‌های مختلف و بالاخره عرضه محصولات فرهنگی و دینی در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

در همین رابطه عباس هاشمیان مدیر نمایشگاه قرآنی نور امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار فارس در کرج گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها طی رهنمودهای مختلف بر لزوم هوشیاری و بصیرت همه اقشار جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به ویژه کشورهای زورگویی چون آمریکا و انگلیس تاکید فرموده‌اند.

وی افزود: برای تحقق رهنمودهای ولایت چاره‌ای به غیر از توسل و تمسک به کلام‌الله مجید و تعالیم غنی دینی و قرآنی نداریم.

مدیر نمایشگاه قرآنی نور تاکید کرد: در همین راستا طی سال 89 نمایشگاهی با هدف عرضه محصولات فرهنگی از سوی هیئت انصارالامام رزمندگان کرج دایر شد که با استقبال بسیاری از مردم روبه‌رو شد.

هاشمیان گفت: به همین دلیل برنامه‌ریزی لازم را برای تداوم برگزاری این نمایشگاه همزمان با ماه مبارک رمضان را انجام دادیم که خوشبختانه امسال شاهد برگزاری سومین دوره آن هستیم.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه تنها آثار فرهنگی مرتبط با تعالیم قرآنی عرضه می‌شود و امیدواریم با استفاده جوانان از این محصولات بتوانیم گامی کوچک در راستای بصیرت‌افزایی مردم مومن و ولایت‌مدار کرج برداریم.

این مسئول در پایان اعلام کرد: نمایشگاه فوق تا پایان ماه مبارک رمضان دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی از این مجموعه بازدید کنند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول