اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

پروژه‌های عمرانی کردستان به پیمانکاران توانمند واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: با توجه به کم بودن فصل کاری، پروژه‌های عمرانی به پیمانکاران توانمند واگذار می‌شود تا در کمترین زمان به مرحله بهره‌برداری برسد.

پروژه‌های عمرانی کردستان به پیمانکاران توانمند واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اردوان نوسودی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان کامیاران اظهار کرد: باید با شناسایی موانع و مشکلات بخش مسکن مهر زمینه رفع آن را هموار نمایند.

وی کمک‌ راه و شهرسازی به تعاونی‌های مسکن مهر به منظور تسریع در روند اجرای پروژه‌ها را ضروری دانست و افزود: با توجه به اینکه زمان انجام بعضی از کارهای عمرانی در این فصل میسر است، باید با چند شیفته کردن کار به روند اجرای پروژه‌ها سرعت بخشید.

نوسودی لازمه سود پیمانکار را سرعت در اجرای پروژه‌ها، اولویت‌بندی کار و تعیین برنامه زمان‌بندی خواند و خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد وقفه‌ در کار به دلیل عدم دریافت دستورالعمل جبران خسارت می‌شود.

وی گفت: کندی در روند اجرا و هدررفت زمان از دیگر معضلات طرح‌های عمرانی در استان کردستان است که تسریع در آنها جز با حمایت و تعامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان امکان‌پذیر نیست.

وی اضافه کرد: به منظور ایجاد رقابت در بین مجریان، پروژه‌های مسکن فازبندی شود و ارائه خدمات نیز با توجه به میزان پیشرفت کار صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: باید مسیر ساخت مسکن مهر برای پیمانکاران با رفع موانع و مشکلات تسهیل یابد و پیمانکاران نیز با دو شیفته کردن کار در این طرح، زمان اتمام آن را کوتاه کنند.

نوسودی در پایان هدف دولت از ایجاد طرح مسکن مهر را کمک به افراد فاقد مسکن خواند و تصریح کرد: بنابراین هرچه سریع‌تر باید این طرح در استان سامان پیدا کند و وعده‌ دستگاه‌های مرتبط در این زمینه در زمان مقرر محقق شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول