اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خوزستان:

کمبود فضا بزرگترین مشکل زندان بهبهان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های خوزستان گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل زندان بهبهان کمبود فضاست.

کمبود فضا بزرگترین مشکل زندان بهبهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، رضا پوستچی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس زندان بهبهان اظهار کرد: از عمق نگرش فرماندار بهبهان به مسایل زندان این شهرستان باید تشکر کرد که اینگونه موارد را بررسی کرده است و این نشان از بذل توجه این مسئول به زندان و زندانیان است.

وی افزود: قسمت اعظمی از موارد و مشکلات زندان بهبهان به دلیل کمبود فضای این مکان بوده و تا زمانی که ساختمان جدید آن احداث و به بهره‌برداری نرسد، نمی‌توان انتظار تغییرات بنیادی داشت.

مدیرکل زندان‌های خوزستان تصریح کرد: تغییراتی از جمله تفکیک مقاطع سنی زندانیان نیاز به فضای کافی داشته که در حال حاضر این امر میسر نیست.

وی خاطرنشان کرد: به همین جهت ما نیز تلاش خواهیم کرد احداث ساختمان جدید زندان بهبهان سرعت بیشتری گرفته تا هرچه زودتر این مشکلات حل شوند.

پوستچی در ادامه با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی در تغییر نگرش زندانیان به جرم و تخلف گفت: با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف و در همه زمینه‌ها می‌توان نقش بسزایی در تغییر دیدگاه زندانیان به زندگی و اهداف آن داشته و زمینه را برای عدم تکرار جرم فراهم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان نیز پیشنهاد مناسبی بوده که می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال مناسب زندانیان پس از آزادی باشد.

مدیرکل زندان‌های خوزستان در پایان ضمن تاکید بر همکاری همه مسئولان بهبهان برای برون‌رفت از این بحران در زندان این شهرستان، از اقدامات علی‌فتح شجاعی تقدیر و تشکر کرده و برای حسین آزاده، رئیس جدید زندان بهبهان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول