اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی

نخستین نشست ستاد برگزاری روز قدس در اراک برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین نشست ستاد برگزاری روز قدس استان مرکزی با حضور نماینده ولی فقیه در استان در اراک برگزار شد.

نخستین نشست ستاد برگزاری روز قدس در اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری روز قدس اظهار داشت: دشمنان باید بدانند با تشدید توطئه‌ها و تحریم‌های علیه ملت ایران، این ملت امسال با شکوه‌تر و منسجم‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از ابتکارات ماندگار امام راحل است تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی روز قدس دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی زمینه حضور بیشتر قشرهای مختلف مردم را در راهپیمایی بزرگ روز قدس در استان مرکزی فراهم کنند.

وی با اشاره به ایستادگی چند ساله ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایت‌های اسرائیل  ادامه داد: ملت فلسطین بر اساس آرمان‌های بلند جهان اسلام 112 سال مقاومت کرده و با صهیونیزم بین‌الملل مبارزه می‌کنند که مسلمانان کشورهای اسلامی وظیفه دارند از حمایت این مردم دفاع کرده و نفرت خود را از دشمنان اسلام نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نیز با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: بدون شک مردم همیشه در صحنه استان مرکزی در روز جهانی قدس همگام با سایر مردم بیدار ایران اسلامی با دل‌هایی مملو از شوق آزادی قبله اول مسلمین در صفوفی متحد و یکپارچه در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام عباس هاشمی افزود: امت اسلامی تا ابد به حرکت توفنده خود علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی ادامه خواهد داد و لحظه‌ای دست از عقب‌نشینی بر نخواهد داشت.

در این نشست مقرر شد راهپیمایی روز قدس در ساعت 11 روز 28 مرداد ماه جاری از میدان شهدا، پل خیبر، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، میدان سرداران و تجمع در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول