اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اقدام مادری خیر

روستای دیورود رودبار آبرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: با اقدام خیرخواهانه مادری خیر آبرسانی به روستای دیورود بخش رحمت‌آباد و بلوکات رودبار آغاز شد.

روستای دیورود رودبار آبرسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار احسان موسی‌نژاد همسر و مادری خیر، دلسوخته و مهربان اهل رودبار است که در سال‌های گذر عمرش همسر و تنها پسرش را از دست داد.

این مادر خیر صبح امروز در حاشیه آبرسانی به روستای مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هفت فرزند دختر داشتم و به لطف خداوند متعال فرزند پسری نصیب خانواده ما شد اما تقدیر چنین بود که پسرم محمدرضا کاظمی در سن 17 سالگی بر اثر سانحه رانندگی به دیار باقی بشتابد.

وی افزود: پس از این حادثه تصمیم گرفتم پولی که به عنوان دیه در اختیار خانواده گذاشته بودند را برای انجام کاری خیر هزینه کنم تا اجر و ثوابی از این کار نصیب روح فرزند و همسرم شود.

این مادر با بیان اینکه آبرسانی یکی از نیازهای مردم شهرستان رودبار است ابراز کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتم این کار خیر را در قالب آبرسانی به روستای «دیورود» از توابع بخش رحمت‌آباد و بلوکات آغاز کنم.

وی انجام کار خیر را اقدام حسنه‌ای در دنیا و آخرت دانست و گفت: بسیاری از مردم از اجر و ثواب کار خیر در جامعه بی‌خبر هستند و به همین دلیل انجام کار خیر در جامعه کم‌رنگ است، اما در این دنیا اگر حتی به اندازه یک آجر کار خیر انجام شود در آن دنیا از ارزش والایی برخوردار می‌شود.

این مادر در تشریح انجام کار خیر بیان کرد: اگر انسان تنها یک قرص نان داشته باشد باید نیمی از آن را به نیازمندان دهد و خداوند متعال در عرش جایگاهی را برای کارهای خیر انسان تعریف می‌کند، که قابل قیاس نیست.

موسی‌نژاد خاطر نشان کرد: اصل زندگی انسان در آخرت رقم می‌خورد بنابراین انجام امورات خیر بهترین راهی است که می‌توانیم ذخیره‌ای برای اعمال خود در آخرت داشته باشیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول