اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه

پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین از برگزاری پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین از دوم تا پنجم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین برگزار می‌شود

علی بیطرفان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعلام فراخوان پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین اظهار کرد: برگزاری این جشنواره هر دو سال یکبار به صورت سراسری با محوریت نماز و نیایش است که امسال نیز پنجمین دوره آن از دوم تا پنجم بهمن ماه سال جاری در استان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این جشنواره در سه بخش رقابتی عکس، فیلم و فیلمنامه انجام می‌شود که هنرمندان واجد شرایط می‌توانند آثار خود را برای انتخاب برترین‌ها به دفتر دبیرخانه در استان قم ارسال کنند.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین به تبیین برخی مقررات شرکت در این جشنواره پرداخت و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان آزاد و مستقل براى اینکه آثارشان به سرعت مورد بررسی قرار گیرد باید آثار خود را از طریق دفتر انجمن سینمای جوان در شهرستان محل سکونت خود و یا نزدیکترین دفتر انجمن سینمای جوان به دفتر دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه نماینده‌اى از جشنواره مى‌تواند بدون حق رأى در جلسات هیئت‌هاى انتخاب و داورى حضور یابد گفت: شرکت آثار در جشنواره هیچ هزینه‌اى به دنبال نخواهد داشت.

بیطرفان اضافه کرد: نهادها یا سازمان‌هایى که تمایل دارند جوایزى را به آثار بخش مسابقه اهدا کنند، مى‌توانند براى ایجاد هماهنگى این موضوع را به صورت کتبی یک هفته پیش از آغاز جشنواره به اطلاع دفتر جشنواره برسانند.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین ادامه داد: هیچ جایزه‌اى به صورت هم‌ارزش بین دو یا چند اثر تقسیم نخواهد شد و آثارى که بیش از یک نفر تهیه‌کننده داشته باشد، فقط یک نفر به نمایندگى از گروه به جشنواره دعوت خواهد شد.

وی از تمام هنرمندانی که اثری به دبیرخانه پنجمین جشنواره سراسری ارسال می‌کنند خواست در تکمیل مدارک خواسته شده برای حضور در این جشنواره دقت کنند.

بیطرفان یادآور شد: به تقاضاى شرکت آثارى که مدارک آنها به طور ناقص ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی افزود: غیر از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است به تمام آثارى که به بخش‌هاى مختلف پنجمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین راه یافته‌اند گواهی شرکت داده می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین تاکید کرد: حداکثر یک هفته پس از اعلام اسامى منتخبان، باید اصل آثار به دفتر جشنواره ارسال شود در غیر این صورت، اثر از بخش مسابقه حذف خواهد شد.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام در تمام بخش‌ها به روش اینترنتى و به معناى قبولى مقررات اعلام شده انجام می‌شود.

بیطرفان خاطر نشان کرد: انجمن سینماى جوانان ایران مى‌تواند نسبت به انتشار آثار به شکل مجموعه کتاب اقدام کند و یا از آنها در تیزر، تبلیغات و سایر موارد بهره‌مند شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دفتر دبیرخانه پنجمین جشنواره نماز و نیایش را 10 آبان ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی تا 20 آبان مورد بررسی قرار گرفته و اطلاع‌رسانى از اول آذر ماه صورت خواهد گرفت.

دبیر اجرایی جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.yic.ir مراجعه کنند و با کسب آگاهی‌های لازم آثار خود را به دفتر دبیرخانه به آدرس قم، خیابان دورشهر(شهید فاطمى) نبش کوچه پنج، پلاک 95 ارسال کنند.

انتهای پیام /ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول