اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

جشنواره سراسری نماز و نیایش در قزوین به پایان رسید

خبرگزاری فارس: جشنواره سراسری نماز و نیایش با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

جشنواره سراسری نماز و نیایش در قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اختتامیه جشنواره سراسری نماز و نیایش در قزوین با حضور امام جمعه قزوین، حجت‌الاسلام سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از شاعران و نویسندگان استان قزوین در باغ چهلستون شهر قزوین برگزار شد.

در این مراسم شاعرانی از شهرهای مختلف کشور شعرهای خود را در موضوع نماز و نیایش سرودند.

در ادامه آیین اختتامیه جشنواره سراسری نماز و نیایش نفرات نخست این جشنواره اعلام شدند که در زمینه شعر، مهدی مردانی از قزوین مقام نخست را به خود اختصاص داد و علاوه بر جایزه 10 میلیون ریالی، لوح و تندیس ویژه این جشنواره به این شاعر اهدا شد.

علی سلیمانی نیز در بخش شعر از استان همدان مقام دوم را کسب کرد و به او مبلغ هفت میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

رتبه سوم این بخش را نیز احمدرضا قدیریان از استان یزد و شراره کامرانی از تهران به صورت مشترک به دست آوردند و مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر به آنها اهدا شد.

در زمینه داستان نیز جایزه 10 میلیون ریالی و لوح و تندیس ویژه را طیبه سیدی با داستان "پایین‌ترین شاخه نارنج" از استان خراسان از آن خود کرد و فاطمه نفری از شهر مقدس قم با داستان "آخر این راه به کجا می‌رسد" مقام دوم این رشته را به دست آورد.

شمسی وفایی نیز از کرمانشاه با نوشتن داستان "نمازی به وسعت دریا" مقام سوم رشته داستان جشنواره سراسری نماز و نیایش را کسب کرد.

همچنین در بخش شعر دانش‌آموزی جشنواره نماز و نیایش، در پایه نخست سپیده کریمی، در پایه دوم دبیرستان سحر طهماسبی، در پایه تحصیلی سوم دبیرستان محمد حسامی و در مقطع پیش‌دانشگاهی نیز زهرا وادی‌پور عنوان‌های نخست این جشنواره را در حوزه دانش‌آموزی به خود اختصاص دادند.

در زمینه داستان این جشنواره نیز ساناز دامن‌افشان، زهرا آقا محمدی، نرگس اسفندیاری، محمدرضا سعیدی به ترتیب مقام‌های نخست پایه‌های اول تا چهارم دبیرستان را به دست آوردند.

در زمینه نثر ادبی جشنواره نماز و نیاش دانش‌آموزی هم شقایق قلی‌پور، عصمت منتظری، فاطمه همتی و مینا کامران‌علیا عنوان‌های نخست را در پایه‌های تحصیلی مختلف کسب کردند.

همچنین در پایان مراسم نیز از زینب بریانی و مریم اکبری دو دبیر نمونه آموزش و پرورش استان قزوین با اهدا احکامی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول