اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در روز قدس حضور دشمن‌شکنی خواهند داشت

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد امسال نیز حضور دشمن‌شکنی در روز جهانی قدس خواهند داشت تا بار دیگر به دشمنان این مرز و بوم اثبات کنند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در روز قدس حضور دشمن‌شکنی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با هدف برنامه‌ریزی روز قدس انجام شد، اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل است که باید برای با شکوه برگزار شدن آن برنامه‌ریزی داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روز قدس هر سال از سال دیگر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و امسال نیز با بیداری اسلامی رنگ و بوی دیگری خواهد داشت.

وی گفت: شکی نیست که مردم کهگیلویه و بویراحمد امسال نیز حضور دشمن‌شکنی در روز جهانی قدس خواهند داشت تا بار دیگر به دشمنان این مرز و بوم اثبات کنند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مناسبت‌هایی چون 22 بهمن و روز قدس را روز کنار گذاشتن اختلاف‌ها دانست و گفت: در این روز شاهد هستیم که مخالف و موافق، این حزب و آن حزب و همه و همه در یک صف در کنار هم همصدا استکبارستیزی را فریاد می‌زنند.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عملکردی حزبی و جریانی ندارد و مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می‌شود.

وی اضافه کرد: رمز موفقیت این شورا در هماهنگی و انسجام آحاد ملت، حرکت در چارچوب مدون و مشخص مدنظر مقام معظم رهبری بوده است.

نیکزاد یادآور شد: در روزی مانند روز قدس، تفاوت و تقابل دیدگاه‌ها و طرز فکر معنا و مفهوم ندارد و همه در کنار هم به خیابان‌ها می‌آیند تا از مظلومیت دفاع کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای همین است که سخنرانی که برای چنین مراسماتی دعوت می‌شود هرگز رویکردی حزبی و قومی ندارد زیرا چنین فردی به درد مراسم‌هایی که همه در زیر یک پرچم قرار می‌گیرند، نمی‌خورد.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دشمن از این ناراحت است که برخی اختلافات و بگو مگوهای داخلی در روزی مانند قدس فراموش شده و همه کشور یکصدا می‌شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره در چنین روزهایی شاگرد اول هستند و با حضور حداکثری ولایتمداری خود را به اثبات می‌رسانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان در پشتیبانی از نظام و حضور در راهپیمایی‌ها رتبه اول هستند، ابراز داشت: امسال نیز کهگیلویه و بویراحمدی‌ها پرخروش‌تر از سال‌های قبل به خیابان خواهند آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: با وجود همه فراز و نشیب‌های انقلاب، این شورا همواره در صراط مستقیم حرکت کرده و هر جا که نظام به حضور حداکثری مردم نیاز دارد به میدان آمده و همه تلاش خود را به کار بسته است.

علی عالی‌پور ادامه داد: در سال گذشته با تلاش همه دست‌اندرکاران و بصیرت مردمی موفق به کسب رتبه اول به‌لحاظ حضور حداکثری در راهپیمایی‌ها، انتخابات و حفظ آرمان‌های نظام شدیم که افتخاری برای مردم این استان خواهد بود.

وی، شرایط منطقه را در روز قدس امسال متفاوت‌تر از گذشته خواند و پیش‌بینی کرد: امسال روز قدس در کشورهای بیشتری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول