اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی:

فاضلاب مسکن مهر بیرجند به طور کامل اجرایی نشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی به وضعیت فاضلاب واحدهای مسکن مهر بیرجند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فاضلاب تمام واحدهای مسکونی این شهرستان اجرا نشده است.

فاضلاب مسکن مهر بیرجند به طور کامل اجرایی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: عملیات فاضلاب سایت اداری و 17.5 هکتاری بیرجند کامل شده و به اتمام رسیده است.

وی افزود: اما عملیات فاضلاب مسکن مهر 20، 25، 46، 65 و 75 هکتاری و اراضی 04 هنوز اجرایی نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی به وضعیت آبرسانی به مسکن مهر بیرجند نیز اشاره کرد و گفت: در سایت اداری و 17.5 هکتاری شامل شمال شهر بیرجند عملیات آبرسانی به طور کامل اجرایی شده است.

عراقی‌زاده ادامه داد: در منطقه 20 و 25 هکتاری بیرجند نیز عملیات آبرسانی در حال اجرا و در منطقه 46 هکتاری نیز در حال تست شبکه است.

وی با بیان اینکه عملیات آبرسانی منطقه 64 هکتاری تا 30 درصد اجرا شده است، یادآور شد: اما منطقه 75 هکتاری و اراضی 04 هنوز اجرایی نشده است.

*7 هزار انشعاب برق آماده واگذاری است

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: در زمینه برق‌رسانی مسکن مهر استان در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.

محمدعلی ضامن ادامه داد: 7 هزار انشعاب برق واگذار شده و 7 هزار دیگر آماده واگذاری به واحدهای مسکونی مهر است.

وی از پایان عملیات برق‌رسانی سایت اداری و منطقه 17.5 هکتاری شهرستان بیرجند خبر داد و یادآور شد: در منطقه 20، 25 و 46 هکتاری بیرجند نیز شبکه معابر اصلی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی اضافه کرد: اما در مناطق 64 و 75 هکتاری و اراضی 04 هنوز عملیات برق‌رسانی اجرا نشده است.

ضامن ادامه داد: در شهرستان قاینات نیز یک هزار و 310 واحد برق‌دار و آماده بهره‌برداری است.

وی تاکید کرد: اتحادیه‌های مسکن مهر استان در این راستا تلاش کرده و تا جایی که می‌توانند انشعابات را به صورت کلی خریداری کنند.

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی

جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی با حاشیه‌های جالبی همراه بود که مهم‌ترین آن سخن مدیرعامل شرکت آبفای استان در زمینه اتمام آبرسانی به واحدهای مسکن مهر استان بود.‌

خبرگزاری فارس که این روزها از سوی استانداری خراسان جنوبی برای ورود به جلسات استانداری منع شده به دلیل رسالت مهم خود در امر اطلاع‌رسانی و به دلیل اهمیت بحث مسکن مهر به پوشش این جلسه پرداخت.

در این جلسه سید مجتبی عراقی‌زاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی به زمان افتتاح واحدهای مسکن مهر در هفته دولت اشاره کرد و گفت: اگر تا مدت باقیمانده عملیات آبرسانی به واحدهایی که قرار است در این بازه زمانی به بهره‌برداری برسد انجام نشود آن وقت خودمان باید برویم آنجا و از خجالت آب شویم.

این سخن مدیرعامل آبفای استان به دل تمام حاضران به ویژه استاندار خراسان جنوبی نشست به طوری که استاندار خراسان جنوبی خطاب به عراقی‌زاده گفت یک بار دیگر این جمله را تکرار کنید.

 

*طعنه مسکنی‌ها به مخابرات

انتقاد مدیرعامل شرکت مخابرات استان از عدم استقبال متقاضیان مسکن مهر از تلفن ثابت استان از دیگر حاشیه‌های این جلسه بود که علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن استان در جواب مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: دلیل عدم استقبال مردم از تلفن ثابت توزیع سیم کارت‌های رایگان در مدارس است که این جمله نیز سبب خنده حاضران در جلسه شد.

 

*تشکر لسانی استاندار خراسان جنوبی از مدیرعامل شرکت گاز

از دیگر حاشیه‌های این جلسه تشکر استاندار از عملکرد شرکت گاز در زمینه گازرسانی به واحدهای مسکن مهر بود که در این راستا مدیرکل بنیاد مسکن گفت: شرکت آب و فاضلاب نیز در این راستا خوب عمل کرده که استاندار خراسان جنوبی در پاسخ به مدیرکل بنیاد مسکن اظهار داشت در جلسات بعد و بررسی عملکرد بیشتر دستگاه‌های اجرایی از مابقی مدیران تشکر می‌شود.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول