اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

بازسازی و بهسازی 19 گلزار استان قم به پایان رسید

خبرگزاری فارس: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: 70 گلزار در استان قم وجود دارد که از این تعداد عملیات بازسازی و بهسازی 19 گلزار به پایان رسیده است.

بازسازی و بهسازی 19 گلزار استان قم به پایان رسید

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهسازی گلزار سوم خرداد اظهار کرد: اکنون از طبقه‌های همکف و بالای این گلزار برای جزءخوانی قرآن در ماه رمضان استفاده می‌شود.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطر نشان کرد: عملیات احداث گلزار آیت‌الله غفاری شروع شده و عملیات احداث گلزارهای احمد بن قاسم و حجتیه در آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات احداث گلزار چهل‌اختران به پایان رسیده و همچنین احداث و بازسازی بهشت معصومه با همکاری سازمان بهشت معصومه تا پایان سال 91 به پایان می‌رسد.

جعفری با اشاره به گلزارهای شهرهای اطراف گفت: احداث گلزارهای بخش جعفریه تمام شده و احداث گلزارهای فردو، خاوه و کهک در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه طرح گلزار وشنوه آماده است گفت: به دلیل اینکه اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه و اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری نکردند، طرح مسکوت مانده است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطر نشان کرد: تاکنون پنج گلزار در بخش کهک، دو گلزار در بخش مرکزی، پنج گلزار در بخش خلجستان، یک گلزار در بخش جعفرآباد و دو گلزار در بخش سلفچگان تکمیل شده است.

وی با اشاره به مشکلات ساماندهی گلزارها گفت: طرح ساماندهی گلزار نیاز به بودجه کلان و مقیاس ملی دارد، بنابراین باید با برگزاری جلسات با مسئولان و نمایندگان جوانب موضوع در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول