اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

مشت‌های گره خورده راهپیمایی روز قدس نثار دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: امسال بار دیگر با حرکتی پرشورتر، مشت‌های گره خورده راهپیمایی روز قدس نثار دشمنان نظام و اسلام می‌شود.

مشت‌های گره خورده راهپیمایی روز قدس نثار دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین‌بار از زمان اشغال فلسطین و به‌منظور وارد کردن قدرت عظیم مسلمانان و مستضعفان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بنیانگذار انقلاب اسلامی و پرچم‌دار نهضت جهانی اسلام در 27 سال پیش، آخرین جمعه مبارک ماه رمضان را که از ایام قدر است به ‌عنوان روز قدس انتخاب کرد.

وی افزود: این انتخاب صورت گرفت تا مسلمانان جهان و دول اسلامی در مراسمی همبستگی بین‌المللی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام و با پیوستن به یکدیگر، دست این رژیم غاصب و پشتیبانان آن را از سر ملت فلسطین کوتاه کنند.

امام جمعه هندیجان با اشاره به اینکه بدین مناسبت هر ساله مردم متعهد و ولایت‌مدار هندیجان همگام با سایر شهرهای ایران در راهپیمایی روز قدس مشت‌های گره کرده خود را نثار رژیم صهیونیستی می‌کنند، گفت: در این روز چشم دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم غیور این کشور است که باید برای بار دیگر با حرکت پرشور خود، خاری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب شویم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را به‌عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز چون سال‌های پیش بلکه باشکوه‌تر در راستای برگزاری راهپیمایی پرشور روز قدس توسط مسئولان شهرستان گام‌های متعالی‌تری برداشته شود تا به‌ دنبال آن مردم نیز حضور خود را به اثبات برسانند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول