اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

محور‌های مواصلاتی بویین زهرا گسترش می‌یابند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا از گسترش و توسعه محور‌های این شهرستان در سال جاری خبر داد.

محور‌های مواصلاتی بویین زهرا گسترش می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ترافیک شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه امر عبور و مرور از دغدغه‌های امروز در کشور‌های مختلف جهان است، اظهار کرد: توسعه تمام بخش‌های کشور همواره به نوعی با امور ترافیک مرتبط بوده و بسیاری از پروژه‌های کلان نیز براساس این امر ساماندهی و اجرا می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم توجه ویژه‌تر دولت به عرصه ارتباطات جاده‌ای در کشور افزود: اگر نگاه تخصصی در این حوزه در کشور وجود داشته باشند به‌ طور قطع میزان توسعه این حوزه نیز افزایش یافته و موجب رضایت‌مندی مضاعف‌تر شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیازمند یک طرح و نقشه ویژه برای کاهش مسائل و امور ترافیکی در سطح کشور هستیم، عنوان کرد: نقش دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در این حوزه بسیار زیاد بوده که باید با توسعه فعالیت‌های خویش زمینه‌ساز جهش کشور در این بخش بسیار مهم و حیاتی شویم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ترویج فرهنگ‌های مربوط به توسعه و پیشرفت در هر کشوری در وهله نخست بر عهده دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی کشور قرار دارد، بیان کرد: در کشور ما نیز این قاعده وجود دارد و رسانه‌ها و مراکز فرهنگی باید با عنایت به این امر در راستای حل مشکلات کلان کشور در بخش‌های پروژه‌ای و زیرساختی تلاش کنند.

احمدی ارائه برنامه‌ خوب و راهشگا را یکی از اصول بسیار مهم برای پیشرفت و توسعه هر کشوری عنوان کرد و افزود: اگر سیاست و راهبری خاص برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و عدالت مطرح نباشد به هیچ عنوان نمی‌توان برای کشور نقطه‌ای خاص را برای دستیابی ترسیم کرد زیرا عدم برنامه و هماهنگی در هر کاری موجب افت و انحراف آن فعالیت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های دولت‌های نهم و دهم در عرصه گسترش راه‌ها و محور‌های مواصلاتی چشمگیر و گسترده بوده است، بیان کرد: دولت با صرف بودجه و هزینه‌های بسیار کلان و میلیاردی در سال‌های اخیر بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های جاده‌ای را به مرحله بهره‌برداری رساند و بسیاری از پروژه‌های عقب‌افتاده و از کار‌افتاده را نیز دوباره راه‌اندازی کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول