اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پژوهش‌‌‌های علمی باید با معنویت آذین‌بندی شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: دانشگاهی که در تولید علم، اختراعات، صنعت و فناوری و پژوهش‌های علمی با فرهنگ و معنویت همراه باشد پویا است.

پژوهش‌‌‌های علمی باید با معنویت آذین‌بندی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی شنبه شب در مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه‌های مازندران با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی گسترش یابد، اظهار داشت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی در بین خواص و دانشگاهیان در جامعه بازخورد مطلوبی دارد.

وی بر استمرار کارهای فرهنگی و دینی تاکید کرد و متذکر شد: همچنان که شیطان بر کارهای خود تاکید و استمرار دارد، در جامعه اسلامی فعالیت‌های معرفتی نباید قطع شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رویکرد اسلام به علم و دانش در دو بعد مادی و معنوی است، خاطرنشان کرد: از علم و دانش باید خدماتی صادر شود که انتفاعی صورت گیرد.

طبرسی برتری کشورها را منوط به پیشرفت علمی آن جامعه عنوان کرد و یادآور شد: مراکز و مقام‌های علمی آن کشور، ثروت هر کشور محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دانشگاهی ما نسبت به مراکز علمی کشورهای دیگر با معنویت مانوس هستند، تصریح کرد: اجرای طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشگاهیان فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی دانشگاه‌ها را بالنده می‌کند.

این مسئول به تغییر رویکرد دانشگاه‌های کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: رویکرد دانشگاه‌های کشور اسلامی است و برای حفظ آن باید فعالیت‌های فرهنگی مستمر باشد.

طبرسی اذعان داشت: دانشگاهی که در تولید علم، اختراعات، صنعت و فناوری و پژوهش‌های علمی با فرهنگ و معنویت همراه باشد پویا است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول