اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

افزایش بودجه استانی وظیفه همه نمایندگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس در پاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی اختصاص اعتبارات تملک دارایی‏‌های استان سمنان گفت: بودجه استان کم است و مجمع نمایندگان در ابتدا به دنبال افزایش این بودجه بوده و نگاه شهرستانی ندارد.

افزایش بودجه استانی وظیفه همه نمایندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‏‌رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علیرضا خسروی امروز با بیان اینکه بودجه حدود 200 میلیارد تومانی استان سمنان در مقابل بودجه 10 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران حرفی برای گفتن ندارد، اظهار داشت: نگاه تفکیکی بودجه به هر شهرستان، نگاه درستی است و در این حوزه، وفاق و همدلی می‏‌تواند چاره کار باشد.

* مقابله با تحریم‏‌ها اراده ملی می‏‌خواهد

نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی درباره تحریم‏‌هایی که جهان غرب علیه ایران اسلامی اعمال می‏‌کند، اظهار داشت: تحریم‏‌ها همواره از زمان پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت و کشور ما وجود داشته است و در این سال‏‌ها تنها اراده ملی بود که توانست سدی مقابل این دسیسه‏‌ها و توطئه‏‌ها باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس با بیان اینکه تا اینجا تحریم‏‌کنندگان بیش از 400 میلیارد دلار ضرر کرده‏‌اند، تاکید کرد: با اعمال تحریم‏‌ها، طرف مقابل بیشتر متضرر می‏‌شود و اگر ایران از خواسته‏‌های به‏‌حقش حتی یک قدم عقب بیاید، دشمن 10 قدم جلو خواهد آمد.

* تحریم برای ایران نقطه قوت است

نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم کشورهای غربی نقطه قوتی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‏‌شود، گفت: با اعمال این تحریم و افزایش قیمت نفت در جهان، ایران به مراتب بیش از کشورهای غربی سود خواهد برد.

خسروی با اشاره به اینکه دستیابی به انرژی هسته‏‌ای بزرگ‏‌ترین ارمغان تحریم است، افزود: ملت ایران با اعمال تحریم‏‌ها، به انرژی هسته‏‌ای صلح‏‌آمیز، صنایع موشکی پیشرفته و موفقیت‏‌های بزرگ علمی رسیده است و این دستاوردها همچنان ادامه خواهد داشت و دست‏یابی به اهداف عالی برای ایران اسلامی دور از دسترس نیست.

* غرب از حفظ رژیم صهیونیستی دست برنمی‏‌دارد

نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم گرچه ممکن است در برخی موارد شاهد اثرات سوء تحریم‏‌ها بر امور کشور باشند، اما باید با توکل بر خدا و صبر پیشه کردن، بر همه مشکلات فائق آیند و دشمن را بار دیگر متحمل شکست‌ کنند.

خسروی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حرکت‏‌های تحریمی زودگذر و موقتی است و تاثیری بر اراده ملت ایران ندارد، گفت: تمام این فشارهای اقتصادی برای حفظ رژیم غاصب صهیونیستی است و مردم ما باید مثل همیشه صبر و وحدت خود را حفظ کنند.

* جمهوری اسلامی از مردم سوریه حمایت می‏‌کند

نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس با اشاره به هدف شوم آمریکا و غربی‏‌های جنایتکار در حذف سوریه و تداوم حضور اسرائیل تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با کشور سوریه و دولت آن همراه است و به هیچ وجه اهداف شوم غربی‏‌ها در این کشور به یاری خداوند متعال اجرایی نمی‏‌شود.

وی با اشاره به سخنان اخیر دبیرکل حزب‏الله لبنان مبنی بر حمایت سوریه از جنگ 33 روزه و جنگ 22 روزه غزه اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان، جرم فعلی سوریه به زعم غربی‏‌ها، حمایت از انقلاب اسلامی ایران، حزب‏‌الله لبنان و مردم فلسطین است.

خسروی تاکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان به ویژه منطقه خاورمیانه روز‌ به ‌روز در حال افزایش بوده و این امر زمینه‏‏‌ساز نگرانی دولت‏‏‌های استکباری شده است.

* مدعیان حقوق بشر کشتار مسلمانان میانمار را هم ببینند

نماینده مردم شهرستان‏‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشتار بی‏‌رحمانه مردم مسلمان میانمار عنوان کرد: به رسمیت نشناختن و نادیده گرفتن حق و حقوق مسلمانان در کشور میانمار برخلاف قوانین بین‏‌المللی و حقوق بشر است.

خسروی ادامه داد: از سازمان‏‌های مدعی حقوق بشر انتظاری نیست؛ چون این‏ها سازمان‏‌های حقوق بشری آمریکایی هستند و وظیفه ما مسلمانان مقابله با این گونه نسل‏‌کشی مسلمانان در سراسر جهان است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول