اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از 50 پروژه عمران شهری در هفته دولت

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت:‌ همزمان با هفته دولت و با به ثمر نشستن تلاش‌ها و کوشش‌های شبانه‌روزی 50 پروژه ریز و درشت عمران شهری همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 50 پروژه عمران شهری در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در آستانه روز خبرنگار و در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در ساختمان شهرداری مرکز اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که اغلب آنها زیر‌سازی آسفالت و لکه‌گیری است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در هر منطقه شهرداری اردبیل برنامه‌های جداگانه‌ای را در چهار روز برای افتتاح این پروژه‌ها در نظر بگیریم تا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

شهردار اردبیل آسفالت شهرک دادگستری، فاز اول خیابان 30 متری ملا‌باشی به طول 720 متر، تعریض، تملک، زیر‌سازی و جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی پروژه یاد شده، فاز اول خیابان 32 متری گلمغان به طول یک کیلومتر و کند‌روی مسیر شهرک کارشناسان به سمت کشاورز و از میدان کشاورز تا پل ارجستان را از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اعلام کرد.

بدری از بهسازی و آسفالت خیابان 20 متری نیار به طول 800 متر و خیابان 500 متری یعقوبیه به همراه بهسازی،‌ زیر‌سازی و تعریض آن به عنوان پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت خبر داد و یادآور شد: اصلاح زیر‌گذر حسن‌آباد، روکش و مرمت و جدول‌گذاری میدان وحدت تا میدان کشاورز، بهسازی فاز دوم خیابان سبلان، روکش این خیابان به همراه راه‌اندازی کارخانه سنگ‌شکن شهرداری اردبیل از پروژه‌هایی است که در هفته دولت در شهر اردبیل افتتاح می‌شود.

24.5 میلیارد تومان دولت تامین نشود شهرداری با مشکل مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بودجه شهرداری اردبیل با سازمان‌های تابعه را 122 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:‌ با کسر ارقام تکراری کل بودجه پیش‌بینی شده شهرداری اردبیل 95 میلیارد تومان است که در درون این مبلغ کمک دولتی مصوب سفر چهارم رئیس جمهور نیز گنجانده شده است.

شهردار اردبیل تاکید کرد: ما از این محل 24.5 میلیارد تومان اعتبار دریافتی پیش‌بینی کردیم که تاکنون رقمی از آن اختصاص نیافته و اگر تامین نشود دچار مشکلات عدیده‌ای در اجرا و انجام پروژه‌ها خواهیم شد.

بدری منابع در‌آمد محلی شهرداری اردبیل را 71 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم 57 میلیارد تومان اعتبار عمرانی و 38 میلیارد تومان نیز اعتبار جاری است که در حقیقت 60 درصد اعتبار عمرانی به 40 درصد اعتبار جاری است.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: بودجه کل سازمان‌های شهرداری نیز به نسبت سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است که در این افزایش 42 درصد افزایش بودجه عمرانی و 15 درصد افزایش بودجه جاری را شاهد هستیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول