اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قزوین:

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای اولویت‌دار اقتصادی بازنگری کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قزوین خواستار بازنگری بانک‌ها در پرداخت میزان تسهیلات به واحدهای اولویت دار اقتصادی شد.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای اولویت‌دار اقتصادی بازنگری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، محسن مبارکی در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان قزوین با اشاره به پیگیری عملکرد دستگاه‌های اقتصادی در رابطه با انجام اولویت‌های کاری، اظهار کرد: این طرح در دستور کار کارگروه امور اقتصادی این استان در نیمه دوم سال قرار می‌گیرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است تا پیشنهادات و مشکلات خود در رابطه با انجام اولویت‌های کاری دستگاه را برای بررسی و برطرف کردن به دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی استان قزوین ارسال کنند.

وی با اشاره به مصوبات نشست قبلی کارگروه امور اقتصادی این استان، افزود: یکی از مصوبات جلسه قبلی کارگروه، بازنگری در میزان اختصاص تسهیلات برای راه‌اندازی طرح‌های اولویت‌دار اقتصادی استان قزوین از سوی مدیران بانک‌ها بود که این کار باید هرچه زودتر انجام پذیرد.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قزوین شناسایی و معرفی طرح‌های اولویت‌دار صنعتی از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت را یکی دیگر از مصوبات نشست پیشین کارگروه امور اقتصادی این استان خواند و بیان کرد: این کار تاکنون صورت نگرفته و باید در انجام آن تسریع شود.

وی در خاتمه به ضرورت آشنایی واحدها با چگونگی استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی خواستار برگزاری هرچه سریع‌تر جلسه توجیهی و آموزشی از سوی دستگاه‌های مسئول شد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول