اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

برگزاری دوره آموزشی آتش‌نشانی برای روستاییان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اجرای برنامه آموزشی برای روستائیان قمرود خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی آتش‌نشانی برای روستاییان

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: بخشی از خدمات این سازمان به آموزش عمومی برای پیشگیری از وقوع حادثه مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها موجب می‌شود که خانواده‌ها نسبت به رفتارهای خطرساز آگاه شده و ضریب وقوع این حوادث در سطح جامعه کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد: در این راستا سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برنامه‌های متعددی در راستای آموزش عمومی در سطح شهر قم و در روستاها و بخش‌ها اجرا می‌کند که این برنامه‌ها با استقبال خوبی از طرف مردم روبه‌رو شده است.

وی خاطر نشان کرد: در روز گذشته برنامه آموزش اهالی روستای قمرود در این روستا برگزار شد که در این کارگاه آموزشی نحوه اطفای حریق و استفاده از کپسول آتش‌نشانی آموزش داده شد.

جعفری گفت: همچنین در این کارگاه نحوه استفاده از وسایل برقی و نکات ایمنی که در استفاده از این وسایل باید مورد توجه قرار گیرد به اهالی این روستا آموزش داده شد.

وی با اشاره به عملیات‌های روز گذشته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: در روز گذشته پنج مورد حریق توسط نیروهای آتش‌نشانی اطفا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز داشت: از این تعداد سه مورد مربوط به حریق فضای سبز و یک مورد آتش‌سوزی واحد تجاری است و یک خودروی پیکان نیز بر اثر تصادف آتش گرفت.

وی با اشاره به عملیات‌های نجات صورت گرفته در 24 ساعت گذشته اضافه کرد: سقوط در چاهک آسانسور و محبوس شدن کودک در خودرو از جمله حوادث روز گذشته بود که با تلاش ماموران آتش‌نشانی به نجات این دو نفر منجر شد.

جعفری گفت: در روز گذشته نیز دو مورد اطفای حریق ضایعات و دو مورد ایمن‌سازی در رابطه با مشاهده زنبور و پرنده شکاری در سطح شهر انجام شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول