اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه امسال

756 عملیات آتش‌نشانی در همدان انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان مجموع عملیات‌های چهار ماهه سال جاری را 756 مورد عنوان کرد و گفت: 479 مورد مربوط به اطفای حریق و 277 مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

756 عملیات آتش‌نشانی در همدان انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، رضا عسکری مجموع عملیات‌های چهار ماهه سال جاری را 756 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد 479 مورد آن مربوط به اطفای حریق و 277 مورد مربوط به امداد و نجات بوده است.

وی هزینه‌های مواد مصرفی برای سازمان را در این مدت 263 میلیون و 289 هزار ریال عنوان کرد و افزود: تعداد کل پایان‌‌کار‌های صادر شده توسط سازمان نیز 435 مورد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به انواع حوادث مختلف در عملیات‌های امداد و نجات، افزود: تعداد حوادث در اثر تصادف در این مدت 36 مورد، مهار حیوانات 69 مورد، نجات حیوانات 34 مورد، گیر کردن انگشتری یا واشر در انگشت 29 مورد و آبگرفتگی دو مورد بوده است.

وی اضافه کرد: محبوس شدن در اتاق 35 مورد، در آسانسور 31 مورد بوده و همچنین سه مورد نشت گاز، سقوط در چاه شش مورد، ریزش آوار هشت مورد، ترکیدگی لوله و نشت آب سه مورد، سقوط از ارتفاع سه مورد و کشف جسد چهار مورد بوده است.

عسکری در خصوص عملیات‌های اطفای حریق در این چهار ماه نیز تصریح کرد: تعداد 58 مورد عملیات اطفای حریق در اماکن مسکونی، 26 مورد در اماکن فرهنگی و مذهبی، هفت مورد در کاربری ورزشی وجود داشته، همچنین در اماکن تجاری 22 مورد، اداری 13 مورد، صنعتی 22 مورد، آموزشی 12 مورد، فضای سبز 19 مورد، زمین بایر 120 مورد، وسیله نقلیه 73 مورد، احتیاط 50 مورد و سایر موارد نیز 46 مورد بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تعداد فوتی و مصدوم شده‌های حوادث در این مدت افزود: از ابتدای سال تاکنون در عملیات اطفای حریق دو مورد فوت و تعداد 23 نفر مصدوم و مجروح شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار داشت: همچنین در بخش امداد و نجات نیز یک مورد فوتی و 49 مورد مجروح گزارش شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مجموع عملیات‌های چهار ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی سازمان را در داشتن شهری ایمن یاری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با سامانه 125 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول