اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ساعات پیک بار مصرف برق صورت می‌گیرد

استفاده از مولدهای برق اضطراری آب منطقه‌ای و آبفای خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی از ورود مولدهای برق اضطراری شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب در ساعات پیک به مدار برق استان خبر داد.

استفاده از مولدهای برق اضطراری آب منطقه‌ای و آبفای خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، حسین حیدرپور با اشاره به افزایش میزان مصرف انرژی در فصول گرم سال اظهار کرد: طی ماه‌های تیر و مرداد هر سال، بار مضاعفی به شبکه‌های برق وارد می‌شود که ورود مولدهای اضطراری به مدار می‌تواند به کنترل این بار مضاعف کمک کند.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه معاونت وزارت نیرو، مقرر شده است مولدهای برق اضطراری شرکت‌های آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری و روستایی در زمان‌های پیک بار مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح را کاهش میزان انرژی توزیع نشده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این ساعات پیک میزان مصرف انرژی به یکباره افزایش می‌یابد، گفت: به همین منظور ورود هر نوع تولیدکننده انرژی الکتریکی به مدار به صورت کمکی در کنترل انرژی توزیع نشده تأثیر بسزایی خواهد داشت.

حیدرپور یادآور شد: مطابق این ابلاغیه، مولدهای تأمین برق  شرکت‌های یاد شده باید از ابتدای مرداد ماه به مدت دو ماه، در ساعات پیک شبانه روز وارد مدار تأمین انرژی شود.

وی اظهار امیدواری کرد با تکمیل این طرح، در فازهای آتی، علاوه بر مولد شرکت‌های نامبرده، مولدهای اضطراری سایر ادارات و نهادها نیز در ساعات پیک مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول