اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای هدفمندی یارانه‌ها

مصرف برق در چهارمحال و بختیاری 10 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای فاز نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها مصرف برق در این استان 10 درصد کاهش یافت.

مصرف برق در چهارمحال و بختیاری 10 درصد کاهش یافت

رحمت‌الله حمامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: شرکت برق استان در توزیع لامپ‌های کم مصرف یارانه‌ای مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مصرف برق در این استان 10 درصد کاهش یافته است.

حمامیان در ادامه با اشاره به پروژه برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر این استان، گفت: با آماده‌سازی و واگذاری واحدهای مسکن مهر، این شرکت آمادگی لازم را برای تأمین روشنایی منازل این شهرک دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به اجرای سیستم روشنایی فاز دوم معابر منظریه شهرکرد تاکنون برق محله میرآباد تا منظریه تأمین شده است.

وی افزود: به‌منظور تأمین روشنایی و احداث شبکه 20 کیلو ولت هوایی در این شهرک تاکنون افزون بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است که با ساخت بلوک‌های جدید و آماده‌سازی مسیر برای احداث تجهیزات برق در مسکن مهر برق‌رسانی به بلوک‌های جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت.

حمامیان ادامه داد: در این راستان تاکنون احداث 3.5 کیلومتر شبکه هوایی، نصب 73 اصله پایه تلسکوپی، 33 اصله تیر چراغ برق، اجرای 20 کیلو ولت شبکه هوایی به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای طراحی و اجرای روشنایی معابر فاز سوم منظریه شهرکرد نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول