اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان:

شهروندان آبادانی و خرمشهری مصرف برق را مدیریت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر برق ناحیه جنوب خوزستان گفت: شهروندان آبادان و خرمشهری در فصل تابستان مصرف برق را بیش از پیش مدیریت کنند.

شهروندان آبادانی و خرمشهری مصرف برق را مدیریت کنند

عبدالرحیم جهان‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و گرمای بی‌حد و حصر شهرهای استان خوزستان، توجه به امر برق‌رسانی مطلوب و مضاعف، برای استفاده عموم ضرورت بسیار دارد.

وی افزود: در این فصل استفاده از وسایل برقی منازل نظیر کولر شدت بیشتری پیدا می‌کند و ممکن است در برخی شهرها و مناطق با قطعی یک‌باره برق مواجه شویم که البته این امر در تابستان بسیار مشکل‌آفرین است.

مدیر برق ناحیه جنوب استان خوزستان تصریح کرد: امسال در شهرهای آبادان و خرمشهر در مقایسه با سال‌های گذشته، توزیع برق‌رسانی به نحو مطلوب‌تر انجام شد و شهروندان با مشکل قطعی برق کمتری مواجه شدند.

وی با بیان اینکه شهروندان آبادان و خرمشهری در فصل تابستان مصرف برق را بهتر و مطلوب‌تر مدیریت کنند، گفت: این مدیریت از طریق روابط عمومی برنامه‌های مطلوبی را با تبلیغات ویژه برای شهروندان مناطق جنوبی به‌ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر پیش‌رو داشته و در این راستا توانسته خدمات مطلوب و بهینه‌ای را به شهروندان ارائه دهد.

مدیر برق ناحیه جنوب استان خوزستان در پایان اظهار کرد: در چند سال اخیر شبکه برق شهرهای آبادان و خرمشهر بسیار تقویت شده و تمام تلاش مسئولان بر این بوده که شهروندان به‌ویژه در فصول گرم سال گرفتار قطعی برق نشوند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول