اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد

تصویب 31 طرح در کارگروه کشاورزی عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: 31 طرح با اعتبار بیش از 26 میلیارد ریال در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان به تصویب رسید.

تصویب 31 طرح در کارگروه کشاورزی عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: اولویت پرداخت تسهیلات در حوزه کشاورزی متعلق به طرح‌هایی است که در کارگروه توسعه کشاورزی تصویب می‌شوند.

وی افزود: بانک عامل در پرداخت تسهیلات باید با سرعت بیشتری عمل کند تا بتوانیم از این طریق در بحث اشتغال‌زایی نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

مشایخی تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی از طریق کارگروه کشاورزی شهرستان صورت گرفته است که نشان از همت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان امر و جای تقدیر دارد.

وی ابراز داشت: 31 پرونده در قالب 31 طرح زیرگروه کشاورزی در جلسه امروز با اعتبار بیش از 26 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

مشایخی عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها که در قالب تولیدات گیاهی، احداث گلخانه و باغ، حوزه آبرسانی، شیلات و دام صورت می‌گیرد برای 35 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

فرماندار عنبرآباد گفت: شعبه بانک کشاورزی در بخش جبالبارز جنوبی یکی از مشکلات عمده برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح‌ها است.

مشایخی خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای کارها در بانک کشاورزی شعبه عنبرآباد، راه‌اندازی شعبه‌ای از‌ این بانک در بخش جبالبارز جنوبی ضروری است .

وی اذعان داشت: امیدواریم با پیگیری مسئولان امر بتوانیم در راستای سرعت بخشیدن به وضعیت کشاورزی منطقه شعبه‌ای از بانک کشاورزی در شهر مردهک دایر کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول