اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی البرز:

برترین ناشران کتب مذهبی و قرآنی در نمایشگاه البرز حضور دارند

خبرگزاری فارس: مسئول ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی البرز گفت: برترین ناشران کتب مذهبی و قرآنی در دومین دوره نمایشگاه قرآنی این استان حضور دارند.

برترین ناشران کتب مذهبی و قرآنی در نمایشگاه البرز حضور دارند

حجت‌الاسلام حمیدرضا ولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نخستین دوره نمایشگاه قرآنی استان البرز سال گذشته همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان برگزار شد که دارای برخی نواقص و اشکالات بود.

وی تصریح کرد: به طور قطع در تمام برنامه‌هایی که برای نخستین‌بار اجرا می‌شود، اشکالات و ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که امری طبیعی است.

مسئول ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی استان البرز با اشاره به اینکه هم اکنون دومین دوره این نمایشگاه بزرگ در استان البرز و شهرستان کرج دایر است، تصریح کرد: برای امسال تلاش کردیم تا با برنامه‌ریزی صحیح و تلاش بیشتر نواقص سال گذشته را برطرف کنیم که در این کار تا حد بسیار زیادی موفق بودیم.

استقبال کم‌نظیر جوانان البرزی از نمایشگاه قرآن کرج

ولی‌زاده در پاسخ به این پرسش که مردم از دومین دوره نمایشگاه فعالیت‌های قرآی استان البرز چگونه استقبال کردند؟ گفت: همان طور که گفتم سال گذشته مردم از ما انتقادهایی داشتند، اما امسال با برطرف شدن کاستی‌ها شاهد استقبال بسیار خوب مردم هستیم.

وی بیان داشت: خوشبختانه استقبال کم‌نظیری از سوی جوانان به ویژه دانشجویان و طلاب از این نمایشگاه شده که نشان می‌دهد در صورت انجام کارهای فرهنگی و مذهبی، مردم به این امور گرایش پیدا می‌کنند.

مسئول ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی استان البرز تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دومین دوره نمایشگاه قرآنی در این استان، حضور برترین ناشران و فعالان فعالیت‌های قرآنی است.

این مسئول گفت: مردم استان البرز می‌توانند تمام نیاز خود به کتب و نرم‌افزارهای قرآنی را در این نمایشگاه تامین کنند و هیچ کتاب و نرم‌افزار رایانه‌ای استاندارد و با کیفیت خود وجود ندارد که در این نمایشگاه عرضه نشده باشد.

ولی‌زاده با دعوت از خانواده‌ها برای حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: خانواده‌هایی که به دنبال تهیه کتب مذهبی و نرم‌افزارهای قرآنی هستند، می‌توانند نیاز خود را به صورت جامع در یک مکان پیدا و تهیه کنند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه نقش موثری در سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ و تعالیم قرآنی در زندگی روزمره مردم استان البرز داشته باشد.

لازم به توضیح است،‌ این نمایشگاه از هفته دوم ماه مبارک رمضان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دایر شده و مردم تا پایان ماه مبارک می‌توانند از ساعت 19 تا 24 شب از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.

در حال حاضر 50 غرفه متشکل از ناشران مطرح و معتبر کتب قرآنی و تولیدکنندگان نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای قرآنی در این نمایشگاه دایر است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول