اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

خودسازی خبرنگار زمینه‌ساز حرکت در مسیر توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: یک خبرنگار موفق زمانی می‌تواند در مسیر توسعه و سازندگی جامعه گام بردارد که خود را ساخته باشد.

خودسازی خبرنگار زمینه‌ساز حرکت در مسیر توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان اسدآباد با تسلیت سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار داشت: خبرنگاری اوج ایثار و وظیفه‌شناسی در جامعه است که یکی از سخت‌ترین حرفه‌ها به شمار می‌آید.

وی با اشاره به جایگاه و نقش خبرنگاران در جامعه اسلامی، تصریح کرد: با وجود رشد امکانات ارتباطی در سطح کشور هنوز جایگاه و نقش خبرنگار نقش و جایگاهی بی‌بدیل است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه خبرنگاری می‌تواند در مسیر توسعه و سازندگی کشور و جامعه نقش‌آفرینی داشته باشد که خودسازی داشته باشد، افزود: خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی از ویژگی‌های خاصی برخوردارند چرا که با انعکاس واقعیت‌ها که جزو وظایف و رسالت اصلی آنان است توانسته در میان مردم مقبولیت خاصی داشته باشد.

وی با تأکید بر ترجیح دادن منافع مردم در راستای توسعه جامعه بر دیدگاه شخصی، خاطرنشان کرد: یک سرباز در هر عرصه‌ای از لحاظ معنوی خود را تقویت کند می‌تواند در انجام وظایف خود بهتر عمل کند.

آزادبخت با قدر‌دانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران فعال در سطح شهرستان اسدآباد از آنان خواست با انعکاس نقاط مثبت و ضعف شهرستان موجب توسعه و آبادانی شهرستان شوند.

وی در ادامه از افزایش 20 درصدی اعتبارات شهرستان در مرحله اول امسال خبر داد و گفت: پارسال مبلغ 19 میلیارد و 18 میلیون تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافته بود که امسال نیز در مرحله اول 11 میلیارد و 691 میلیون تومان اختصاص یافته است.

در پایان از خبرنگاران فعال در سطح شهرستان با لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول