اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعطای وام 30 میلیون تومانی مسکن به ایثارگران چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در شهرکرد برای تامین مسکن ایثارگران 30 میلیون تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد و دوره بازپرداخت 30 ساله پرداخت می‌شود.

اعطای وام 30 میلیون تومانی مسکن به ایثارگران چهارمحال و بختیاری

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه جنگ و هشت سال دفاع مقدس یک اتفاق ساده نبود، اظهار داشت: این اتفاق دانشگاه عظیم انسان‌‎سازی بود که به تعبیر امام خمینی(ره) انسان‌های شایسته‌ای را پرورش داد که توانستند توانمندی‌های خود را ثابت کنند.

وی افزود: دشمن قبل از شروع جنگ تحمیلی، رهبری حکیمانه امام و قدرت معنوی موجود بین رزمندگان و مردم را محاسبه نکرده بود که این امر در نهایت منجر به شکست آنها شد.

امیری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: در نقطه نقطه مناطق عملیاتی و اکثر عملیات‌ها، فرزندان رشید و سربازان غیور چهارمحال و بختیاری حضور داشتند و هم‌پای دیگر رزمندگان در برابر دشمنان ما که منتخبی از اکثر کشورهای جهان بودند، می‌جنگیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستور ریاست جمهوری در زمینه اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر گفت: بر اساس این دستور در سال جاری تمام فرزندان شهیدی که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی باشند، شاغل خواهند شد.

وی گفت: بر اساس قانون تمام دستگاه‌های اجرایی مکلفند حداقل 25 درصد از نیازهای استخدامی خود را از میان فرزندان شهید و جانباز بالای 25 درصد و پنج درصد از نیاز استخدامی خود را نیز از میان فرزندان جانباز کمتر از 25 درصد تامین کنند.

امیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تامین مسکن ایثارگران گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط دولت تا پایان برنامه پنجم توسعه به جانبازان بالای 25 درصد، آزاده‌ها و خانواده‌های آنان که فاقد مسکن هستند، زمین و وام مسکن اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرکرد برای تامین مسکن ایثارگران، 30 میلیون تومان وام با نرخ چهار درصد و بازپرداخت 30 ساله پرداخت می‌شود.

امیری گفت: در دیگر نقاط این استان نیز در سال جاری با رایزنی‌هایی که با استاندار این استان صورت گرفته، مشکلات موجود به زودی برطرف خواهد شد.

وی بیان داشت: جانبازان کمتر از 25 درصد نیز خارج از نوبت از مزایای طرح مسکن ‌مهر بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول