اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلسله نشست‌های تحریم اقتصادی و اقتصاد مقاومتی-6

اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر وابستگی بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه موقت بشرویه گفت: با تشدید تحریم‌های دشمن علیه ایران، اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر وابستگی به بیگانگان بیمه می‌کند.

اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر وابستگی بیمه می‌کند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر حدادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و طرح اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با جدیت تمام با تشدید تحریم‌های اقتصادی سعی دارند تا عرصه را بر مردم تنگ کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب تهدیدها و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه ایران اعمال شده است اما دشمن نتوانسته با این تحریم‌ها به هدف خود برای ضربه زدن به اقتصاد کشور برسد.

امام‌جمعه موقت بشرویه با بیان اینکه روز‌به‌روز تحریم‌ها و فشارهای دشمن بر ایران افزوده می‌شود، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصل ولایت فقیه و وحدت مردم و با تلاش متخصصان و فعالان اقتصادی کشور همچنان مسیر پیشرفت و اعتلای خود را طی می‌کند.

حدادیان افزود: مقام معظم رهبری در شرایط کنونی برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که نجات‌بخش اقتصاد کشور از تحریم‌ها است.

وی تاکید کرد: در تقابل با نبرد اقتصادی دشمن و برای دفاع از نظام اقتصادی کشور باید تمام نیروهای انسانی فعال شده و همت خود را به کار گیرند تا با رعایت فاکتورهای اقتصاد مقاومتی از گذرگاه تحریم‌ها و تهدیدات اقتصادی دشمن در شرایط فعلی عبور کنند.

امام‌جمعه موقت بشرویه اقتصاد مقاومتی را سبب شکوفایی و تقویت نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: در اقتصاد مقاومتی که عدم وابستگی به بیگانگان و حمایت از تولیدات داخلی از الزامات آن است باید موانع تولید و سرمایه‌گذاری در کشور برداشته شود تا مردم بتوانند اداره امور اقتصادی کشور را به دست گیرند. 

حدادیان اضافه کرد: مردم باید با مدیریت مصرف و جلوگیری از اسراف در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌های دشمن تلاش کنند و مسئولان نیز شرایط سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی را برای آنها فراهم کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول