اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان خبر داد

برگزاری 1500 ساعت آموزش برای آموزگاران مقطع ابتدایی بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری یک‌هزار و 500 ساعت آموزش برای 352 آموزگار پایه دوم و ششم ابتدایی این شهرستان خبر داد.

برگزاری 1500 ساعت آموزش برای آموزگاران مقطع ابتدایی بهبهان

علی فاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در بهبهان اظهار کرد: تلاش‌های فراوانی در مجموعه آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید صورت گرفته که به‌طور مثال می‌توان به تشکیل سه جلسه در ستاد مرکزی پروژه مهر بهبهان و اتخاذ تصمیمات مهم و بنیادی در آنها اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به افزوده شدن پایه ششم به مقطع ابتدایی نیاز به آموزش نیروهای انسانی و کسب مهارت‌های لازم و آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید داشتیم که در همین راستا مرکز آموزش ضمن خدمت مدیریت آموزش و پرورش بهبهان، اقدام به برگزاری 11 دوره آموزشی در قالب 940 ساعت برای 204 آموزگار این پایه کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: با توجه به تغییر نظام آموزشی و محتوای پایه دوم ابتدایی نیز مرکز آموزش ضمن خدمت این اداره، هشت دوره در قالب 560 ساعت آموزش برای 148 آموزگار خواهر و برادر برگزار کرد.

وی اضافه کرد: همچنین 16 ساعت آموزش ضمن خدمت برای دبیران تربیت‌بدنی پایه ششم ابتدایی در تجمع آموزش علی‌بن‌ابیطالب(ع) بهبهان برگزار شد.

فاکر به مسئله ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی مسئله رفت و آمد دانش‌آموزان از منازل به مدارس و برعکس، کمیته ایاب و ذهاب در آموزش و پرورش تشکیل شده و تاکنون یک جلسه نیز برگزار کرده است.

وی بیان کرد: در جلسه مذکور مقرر شد هزینه سرویس‌ها مانند سال گذشته باشد، از مهرماه تا اسفندماه شش ماه و پس از عید برای دبستان‌ها یک ماه و برای دبیرستان‌ها یک ماه و نیم در نظر گرفته شود و 15 روز تعطیلات نیز جزو سرویس‌ها محسوب نشود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته در کمیته‌های مختلف سال تحصیلی خوبی برای دانش‌آموزان و اولیای آنها رقم بخورد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول