اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور عشایر کرمان:

عشایر نقش مهمی در تولید محصولات اساسی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایر استان کرمان گفت: جامعه عشایر همچنان به عنوان جامعه‌ای پویا و مولد نقش مهمی در تولید محصولات اساسی استان کرمان دارد.

عشایر نقش مهمی در تولید محصولات اساسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان کرمان، علیرضا شاکری در دیدار با سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار داشت: برخلاف تمام مشکلات زندگی عشایری، این جامعه همچنان به عنوان جامعه‌ای پویا و مولد نقش مهمی در تولید محصولات اساسی استان کرمان دارد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز ابراز داشت: بخشی از جامعه عشایری استان کرمان جزو مددجویان کمیته امداد هستند.

میرزایی با بیان اینکه فعالیت‌های توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در جامعه عشایر استان کرمان صورت گرفته است، تصریح کرد: کمیته امداد آماده ارائه هرگونه خدمت‌رسانی، حمایت و توانمندسازی جامعه محروم کشور است.

وی از آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان برای ارائه آموزش‌های توانمندسازی، تهیه و توزیع ملزومات، تولید و خرید صنایع دستی و کمک برای احداث سرویس‌های بهداشتی و بالابردن شاخص بهداشت در زندگی عشایر خبر داد.

میرزایی هماهنگی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل امور عشایر استان کرمان را ضروری خواند و افزود: این همکاری موجب خدمت‌رسانی بهتر و بیش‌تر در مناطق محروم و جامعه عشایری می‌شود.

در این جلسه مقرر شد که کمیته‌ای متشکل از معاونان و مسئولان اداره‌های دو دستگاه تشکیل شود و پس از بحث و بررسی راه‌کارهای عملیاتی کردن فعالیت‌ها در دستگاه‌ها را مشخص کنند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول