اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص 15 درصدی اعتبارات

مبلغان به مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری 15 درصد اعتبارات اعزام مبلغان توسط سازمان تبلیغات اسلامی این استان به امور عشایر این استان اختصاص یافته است.

مبلغان به مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله اروجی ظهر امروز در نشست شورای عشایر این استان اظهار داشت: در سال جاری اعزام مبلغ به مناطق عشایرنشین این استان در لیست اعلام نیاز ما نبود و با رایزنی‌های انجام گرفته با تهران و قم با اعزام 20 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق عشایرنشین این استان موافقت شد.

وی افزود: در سال جاری طرح اوقات فراغت در شهرستان‌ها و شهرها اجرا می‌شود و در مناطق روستایی اجرا نمی‌شود.

اروجی بیان داشت: در سال جاری اعزام مبلغان به مناطق آموزشی در اولویت برنامه ‌کاری سازمان تبلیغات اسلامی است و با توجه به اینکه در روستاها فصل کار است و مردم بیشتر مشغول کارهای خود هستند مبلغان به مناطق شهری اعزام می‌شوند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری با توجه به بضاعتی که داشته‌ایم 15 مبلغ را به مناطق عشایرنشین این استان اعزام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در زمینه اعزام مبلغ به مناطق عشایرنشین امور عشایر به عنوان متولی برنامه‌ باید نظارت ویژه بر این امر داشته باشد، گفت: در سال گذشته تمام هزینه‌های پیش‌بینی شده برای اعزام مبلغ به مناطق عشایرنشین صرف ایاب و ذهاب شد.

اروجی بیان داشت: در سال جاری 15 درصد از کل اعتبارات اعزام مبلغ در این استان را به اعزام مبلغ به مناطق عشایرنشین این استان اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: در سال جاری بیشتر مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی این استان در قالب طرح‌های هجرت به مناطق محروم این استان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول