اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی:

خبرگزاری فارس‌ خراسان‌رضوی برترین سفیر رسانه‌ای شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی گفت: در بخش خبرگزاری‌های و رسانه‌های مجازی خبرگزاری فارس، مهر، ایسنا، ایرنا به ترتیب برترین رسانه در استان خراسان‌رضوی معرفی شدند.

خبرگزاری فارس‌ خراسان‌رضوی برترین سفیر رسانه‌ای شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمد دانشگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی، رسانه‌ها سال گذشته انکعاس قابل توجهی از اقدامات و فرآیندهای اجرای این حوزه داشتند که قابل تقدیر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی ادامه داد: رسانه‌ها با درج اخبار و گزارش‌هایی در بخش خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیما در طول یک سال گذشته انعکاس دهنده فعالیت‌های آب و فاضلاب در روستاهای خراسان‌رضوی بودند.

وی ادامه داد: در بخش رسانه‌های مکتوب روزنامه خراسان، قدس، شهرآرا، همشهری و ایران به عنوان سفیر رسانه‌ای انتخاب شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی افزود: هم‌چنین معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای خراسان‌رضوی و برنامه دهکده به عنوان سفیر رسانه‌ای در این بخش انتخاب شد.

دانشگر ادامه داد: در بخش خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی خبرگزاری فارس، مهر، ایسنا، ایرنا و ایانا بیشترین تعامل را با شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌رضوی داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستای خراسان‌رضوی گفت: اطلاع‌رسانی شفاف و بدون غرض باید از رویکردهای اصلی رسانه‌ها باشد و در این ارتباط خبرنگاران باید بیش از پیش برای اعتلای فرهنگ دینی تلاش کنند.

دانشگر رسالت خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی را بسیار حساس دانست و گفت: رسانه‌ها در جلب رضایت مردم نقش تاثیرگذاری دارند و ارائه عملکرد دولت در بخش‌های مختلف به جامعه می‌تواند زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول