اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

خبرنگاران چالوس تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری مراسمی از خبرنگاران چالوس تجلیل شد.

خبرنگاران چالوس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، صبح امروز طی مراسمی با حضور نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات ارشاد و تبلیغات اسلامی، مدیرعامل جامعه ورزش و تنی چند از مدیران شهرستان و همچنین رئیس و اعضای خانه مطبوعات استان مازندران از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان چالوس تجلیل به‌عمل آمد.

به دلیل همزمانی روز خبرنگار و ایام شهادت مولی‌الموحدین و شب‌های قدر پس از تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی، مدیحه‌سرایی در وصف امیرالمومنان اجرا شد.

*ایجاد بستر لازم برای گفتمان مردم و مسئولان برعهده خبرنگاران است

فرماندار چالوس در این مراسم با تبریک روز خبرنگار، تلاش نماینده خانه مطبوعات غرب مازندران مستقر در چالوس را قابل تقدیر دانست و گفت: تلاشی خستگی‌ناپذیر، دقت، تیزهوشی، صداقت در قلم و امانت‌داری از ویژگی‌های یک خبرنگار است که باید در سرلوحه کارشان قرار داشته باشد.

سید غدیر رضایی افزود: آگاهی‌بخشی در جامعه، بیان حقایق و فرهنگ‌سازی عمومی، ایجاد بسترهای لازم برای گفتمان مردم و مسئولان از جمله وظایف یک خبرنگار خوب است که خبرنگاران چالوس در این رابطه عملکرد خوبی داشته و دارند.

وی کلنگ‌زنی مسکن مهر خبرنگاران در چالوس را از اقدامات شایسته مربوط به این قشر زحمتکش دانست و تصریح کرد: خبرنگاران نام بزرگ و بلندی دارند اما در جامعه گمنام هستند.

*خبرنگاران توطئه دشمنان را خنثی کنند

امام جمعه چالوس نیز هدایت مردم به سوی معنویت را از جمله خصوصیات یک خبرنگار عنوان و تصریح کرد: شما خبرنگاران بر اساس تعهدی که دارید باید آگاهی بخشی به موقع و صادقانه به جامعه و مردم را در سرلوحه کار خود داشته باشید.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری احداث مسکن مهر خبرنگاران را گامی مهم در راه رفع مشکلات و تجلیل از اصحاب رسانه دانست و افزود: امروز استکبار جهانی با ایجاد رسانه‌های متعدد سعی در تضعیف ایران اسلامی دارند و شما خبرنگاران باید با هوشیاری و با بیان حقایق توطئه آنها را خنثی و نقش خود را به درستی ایفا کنید.

وی با بیان اینکه بیش از 250 شهید اصحاب رسانه تقدیم انقلاب و دفاع مقدس شده است، تصریح کرد: نظام اسلامی برآمده از خون شهداست و باید در راه پاسداری از دلاوری و از خودگذشتگی شهدا و مصالح نظام اسلامی قلم زده و قدم بردارید.

* خبرنگار تنها یک نویسنده نیست

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه کلنگ‌زنی مسکن مهر خبرنگاران در چالوس از زیباترین روزهای عمرم بود، گفت: خبرنگار تنها یک نویسنده نیست، بلکه به‌عنوان چشم و گوش جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان از جایگاه والایی برخوردار است.

رستم دهقان افزود: امروز در محاصره اقتصادی قرار داریم و همه بدخواهان نظام اسلامی بسیج شدند تا ما را تضعیف کنند که خبرنگاران و قلم به‌دستان می‌توانند آنها را در راه رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند در ادارات چه می‌گذرد، افزود: خبرنگاران باید ببینند جامعه به چه چیزهایی نیاز دارد و آن را به نحو مطلوب و شایسته مطرح کنند تا با کمک مسئولان کاستی‌های موجود در جامعه رفع شود.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول