اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در چالوس

کلنگ مجتمع مسکونی خبرنگاران به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ مجتمع 72 واحدی خبرنگاران چالوس و نوشهر به عنوان نخستین مجتمع مسکونی ویژه خبرنگاران صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

کلنگ مجتمع مسکونی خبرنگاران به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی 72 واحدی خبرنگاران چالوس و نوشهر، امام جمعه چالوس، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، نماینده مردم نوشهر و چالوس، فرماندار و بخشدار چالوس، مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و اعضای خانه مطبوعات مازندران و همچنین خبرنگاران شهرستان‌های چالوس و نوشهر حضور داشتند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مسکن مهر چالوس در این مراسم با اشاره به اینکه این مجتمع در قالب پروژه 192 واحدی خودمالکی مسکن مهر چالوس قرار دارد، گفت: بلوک‌های یک، دو و سه این پروژه برای خبرنگاران چالوس و نوشهر در نظر گرفته شده است.

پروانه محمودثانی اظهار داشت: برای هر یک از واحدهای این مجتمع 40 تا 45 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده و قیمت تمام شده هر واحد بیش از 50 میلیون تومان خواهد شد.

وی با اشاره به زحماتی که فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی چالوس و شورای اسلامی محل و دهیار تازه آباد برای به انجام رسیدن مراحل در اختیار قرار گرفتن زمین و تعریف این پروژه کشیدند، تصریح کرد: بر اساس قراردادی که با خبرنگاران منعقد می‌شود مدت زمان تحویل پروژه 18 ماه تا دو سال است.

محمودثانی ادامه داد: از مدیرکل راه و شهرسازی استان تقاضا داریم تا نسبت به ارائه وام آماده‌سازی به مبلغ 192 میلیون تومان این پروژه قبل از اعلام لیست نهایی اقدام کنند.

در ادامه رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مازندران نیز با بیان اینکه این پروژه در سطح کشور پروژه‌ای بی‌نظیر است، بیان داشت: از همت و تلاشی که مسئولان شهرستان چالوس با نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران در نهایی شدن این پروژه داشتند، تشکر می‌شود.

رستم دهقان بیان داشت: سایر مسئولان در دیگر شهرستان‌ها و استان‌های کشور نیز باید از این مهم الگوبرداری کرده تا قدمی در تامین نیازهای اولیه خبرنگاران برداشته شود.

سید قدیر رضایی فرماندار چالوس نیز در این مراسم، خواستار حمایت همه جانبه مدیرکل راه و شهرسازی استان از این پروژه به منظور پیگیری اجرایی شدن سریع آن شد.

امام جمعه چالوس هم با اشاره به روز خبرنگار از خبرنگاران به عنوان راویان تاریخ یاد کرد و بیان داشت: شاید اگر حضرت علی(ع) در زمان خود خبرنگاران صدیقی داشت مظلوم نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی نوری تصریح کرد: توجه به معیشت و وضعیت خبرنگاران باید یکی از دغدغه‌های مسئولان باشد تا با تامین این خواسته‌ها، این قشر به درستی بتوانند اهداف اجتماعی خود را انجام دهند.

وی اجرای این پروژه را در رفع دغدغه خبرنگاران در مورد مسکن‌دار شدن مفید ارزیابی کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول