اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

امام علی(ع) بهترین الگوی اقتصاد مقاومتی را پیش روی ما گذاشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: امام علی(ع) با نگاه و رفتار ویژه‌ای که به اقتصاد مقاومتی داشتند با آموزه‌های خود، امروز بهترین راه را پیش‌روی جامعه ایران برای پیشبرد صحیح اهداف اقتصاد مقاومتی آموزش قرار داده‌اند.

امام علی(ع) بهترین الگوی اقتصاد مقاومتی را پیش روی ما گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه آبادان که در مصلای این شهر برگزار شد با اشاره به شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع)، اظهار کرد: مسلمانان جهان امام علی(ع) را به عنوان الگو خود انتخاب کنند و با عبرت از زندگی ایشان برای جامعه خود جریان‌سازی و رفتار‌شناسی کنند.

وی افزود: نوع نگرش مولای بیان به حقوق مردم، اقتصاد حکومت، خدمات حکومت، ترک محرمات، اجرای واجبات، تعامل با همسر و رفتار با شهروندان برای همه مسلمانان بهترین الگو و منش رفتاری، حکومتی است.

خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان آبادان ادامه داد: امام علی(ع) با نگاه و رفتار ویژه‌ای که به اقتصاد مقاومتی داشتند با آموزه‌های خود، امروز بهترین راه را پیش‌روی جامعه ایران برای پیشبرد صحیح اهداف اقتصاد مقاومتی آموزش قرار داده‌اند.

وی با اشاره به تحریم‌های کشورهای غربی بر علیه مردم ایران اسلامی گفت: امروزه ملت آزاده ایران اسلامی با الگو پذیری از زندگی مولای متقیان گام‌های اساسی را در اقتصاد مقاومتی بر علیه تحریم‌های غربی برداشته و پیروز این میدان نبرد هستند.

یکی ار آثار شب‌های قدر احیای حواس باطنی است

محمدی اصفهانی در بخش دیگری از خطبه‌های آدینه امروز با اشاره به عظمت شب‌های قدر گفت: با نشأت گرفتن از رفتار امام اول شیعیان، ملت مسلمان ایران اسلامی در شب‌های پر فیض قدر حواس باطنی خود را تقویت کنند.

وی افرود: یکی از آثار شب‌های قدر آن است که ناشنیده‌ها را بشنویم، ناگفته‌ها را بدانیم، نادیدنی‌ها را پیدا کنیم و با تقویت حواس باطنی، به روح خود جلای روحانی ببخشیم.

شرکت در راه‌پیمایی روز قدس را جدی‌تر از هر سال بدانیم

خطیب نماز جمعه این هفته با اشاره به نزدیک شدن روز قدس گفت: شرکت در راه‌پیمایی روز قدس امسال جدی‌تر و پرشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز در سطح منطقه جسارت‌هایی به جبهه مقاومت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی، کشور سوریه شده است که از نظر ما تروریست‌هایی هستند که ملت این کشور را سپر بلا خود قرار داده‌اند.

امام جمعه آبادان افزود: این تروریست‌ها به عنوان اینکه شهروندان سوریه هستند ملت را ستون خود قرار داده و به مبارزه با حکومت بشار اسد ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به حمایت ملت ایران از ملت سوریه گفت: با حضور چشمگیر و مشت‌های گره کرده با حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اعتراض خود را به کشتار مردم منطقه نشان می‌دهیم.

محمدی اصفهانی در پایان خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان ضمن تبریک به قهرمانان کاروان المپیک کشورمان تصریح کرد: قهرمانی دو روز گذشته کاروان المپیک ایران اسلامی را به ملت شریف ایران تبریک گفته و امیدوارم شاهد رشد بیشتری در ورزش شهرستان آبادان و تیم فوتبال صنعت نفت باشیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول