اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

استکبار جهانی در تسخیر خاکریز مقاومت ناکام خواهد ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: سوریه خاکریز اول مقاومت علیه رژیم جعلی صهیونیستی است و استکبار جهانی با همه توطئه‌ها نمی‌تواند این خاکریز را تسخیر کند.

استکبار جهانی در تسخیر خاکریز مقاومت ناکام خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدنبی موسوی در خطبه نماز جمعه در محل مسجد جامع خرمشهر، اظهار کرد: سوریه یکی از خطوط اصلی و قدیمی مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور سوریه در مقابل دشمنان در خط مقدم قرار گرفته و در واقع جبهه امروز جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی است.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه اضافه کرد: اگر این کشور به نحوی نتواند در برابر دشمنان ایستادگی کند محور مقاومت با مشکل مواجه خواهد شد.

وی اظهار داشت: کشور سوریه تنها کشوری است که از 60 سال گذشته در برابر صهیونیست‌ها قد علم کرده و به عنوان خاکریز مقاومت عمل کرده است.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: در چند سال اخیر تجربه شد که امریکا و تمام کشورهایی که پشت سر آن قرار گرفته‌اند رژیم جعلی صهیونیستی را مسلح کرده و امکانات فراوانی را در اختیار آن قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: آنها پیش از این نیز با راه انداختن جنگ‌هایی مانند جنگ 33 روزه مقاومت و22 روزه غزه محور مقاومت را در هم بکوبند اما در این کار ناکام ماندند.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که استکبار جهانی به طور مستقیم نمی‌تواند در مقابل این مردم ایستادگی کند بنابراین از ظرفیت سیاسی خود و با کمک انسان‌های خود فروخته‌ای تحت عنوان دروغین مسلمان، استفاده کنند.

امام جمعه خرمشهر افزود: آنان قبل از ماه مبارک رمضان طراحی بسیار مفصلی برای شکست حکومت سوریه انجام دادند ولی نتوانستند به اهداف پلیدشان برسند.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه به فرارسیدن روز قدس اشاره کرد و افزود: با توجه به حساسیتی که در منطقه به وجود آمده شرکت کردن در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بسیار ضروری است.

وی همچنین به شب‌های قدر ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: هر سه شب قدر مهم بوده ولی شب 23 ماه مبارک رمضان از ویژگی خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد: در شب قدر، آینده یک ساله انسان رقم می‌خورد و در پرونده عمل انسان تقدیر می‌شود و از همه مهمتر در این شب نزول دست جمعی فرشتگان بر انسان و دعا و استغفار آنها در پیشگاه خداوند اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول