اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

مسلمانان مقابل جنایات‏ میانمار سکوت نکنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در برهه کنونی ضروری است مسلمانان مقابل جنایت‏های رخ داده در کشور میانمار ساکت ننشینند و این کشتارهای بی‏رحمانه را محکوم کنند.

مسلمانان مقابل جنایات‏ میانمار سکوت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی ظهر امروز در سخنرانی خود پیش از خطبه‏های آیین وحدت‏بخش نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور و بی‏سابقه مردم سمنان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: میانمار، کشوری کوچک در نزدیکی بنگلادش است و این روزها شاهد جنایات ناراحت‏کننده‏ای در این کشور هستیم.

وی تصریح کرد: غربی‏ها جرأت نداشتند تصاویر جنایت‏هایی را که در میانمار انجام داده‏اند، در تلویزیون و رسانه‏های دیداری و مکتوب خود نمایش دهند.

خسروی گفت: مسلمانان میانمار با تدابیر نادرستی که در این کشور اتخاذ شده است، حتی حق رفت و آمد و تردد بین شهرهای کشورشان را نیز ندارند و مجبورند در یک‏جا ساکن بمانند.

وی تصریح کرد: مسلمانان میانمار مجبور هستند در خانه‏های حصیری زندگی کنند و این حق را ندارند که وارد خانه‏های بتنی شوند یا حتی منازل خود را تعمیر و تجهیز کنند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضع اسفبارتر این است که مسلمانان میانمار نمی‏توانند در بخش‏های مختلف سرمایه‏گذاری داشته باشند، اظهار داشت: یک مسلمان میانماری اگر بخواهد سرمایه‏گذاری کند، باید با یک بودایی شریک شود و عمده درآمد حاصل نیز به جیب بودایی‏ها می‏رود.

خسروی با بیان اینکه حکومت خود را در قبال مسلمانان میانماری مسئول نمی‏داند، افزود: مسلمانان در این کشور شهروند محسوب نمی‏شوند و باید تنها کارهای سخت را انجام دهند و نمی‏توانند در امور اداری و دولتی وارد شوند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول