اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

استکبار به دنبال ساقط کردن حکومت قانونی سوریه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: استکبار به دنبال ساقط کردن حکومت قانونی سوریه است.

استکبار به دنبال ساقط کردن حکومت قانونی سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن دهشیری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر به برگزاری مراسم گرامیداشت شب‌های قدر در مساجد سطح شهرستان اشاره و اظهار کرد: عزاداری و خواندن دعا در شب‌های قدر بسیار فضیلت دارد و از هزار شب گرامی‌تر است.

وی به 26 مردادماه سال 69 سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی اشاره و بیان کرد: توصیه بزرگان و از جمله مقام معظم رهبری است که خاطرات آزادگان تهیه و چاپ شود و افراد آن را بخوانند تا درس مقاومت و صبر و ایثار بگیرند.

امام جمعه اردستان با اشاره به اینکه در 23 مردادماه سال 85 پس از گذشت 33 روز که از لشکرکشی صهیونیست‌ها به جنوب لبنان می‌گذشت یک گروه کوچکی به نام حزب‌الله در مقابل این ارتش تا دندان مسلح مقاومت و آن را شکست داد، تصریح کرد: پیروزی حزب‌الله در مقابل ارتش چهارم دنیا باعث خوشحالی و نوید پیروزی‌های دیگر برای مردم مسلمان منطقه بود.

دهشیری با بیان اینکه استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم ایران و اسرائیل را حامی مقاومت دیدند، خاطرنشان کرد: در این راستا زمانی که دیدند در مقابل ایران کاری نمی‌توانند از پیش برنند محاصره سوریه را تنگ کردند و توسل به شورای امنیت، اتحادیه عرب، شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای خودفروخته عربی و ترکیه سعی در ساقط کردن نظام سوریه را دارند.

وی با اشاره به اینکه جمعه هفته آینده مصادف را روز قدس است، افزود: برای آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی مردم باید هم‌چون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در صحنه نفرت خود را اسرائیل و حمایت خود از مظلومان را اعلام کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول