اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نامه رئیس مجلس در مورد مصوبات نفتی استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نامه رئیس مجلس در مورد مغایرت مصوبات نفتی استان بوشهر با قانون را با هم‌اندیشی با مدیران و نمایندگان با جدیت پیگیری می‌کنیم.

نامه رئیس مجلس در مورد مصوبات نفتی استان را با جدیت پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست اضطراری مدیران و نمایندگان استان با امام جمعه در مورد نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور در مورد مغایرت این مصوبات با قانون اظهار داشت: دکتر لاریجانی در نامه‌ای به رئیس جمهور بسیاری از مصوبات دولت که در تعهد وزارت نفت گذاشته شده را مغایر با قانون اعلام کرده است.

وی افزود: در صورت تحقق این نامه و اجرایی شدن مصوبه مجلس، بیش از 50 درصد مصوبات استان بوشهر که در تعهد وزارت نفت است متوقف می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: با وجود اینکه رئیس جمهور نامه رئیس مجلس را پاسخ گفتند اما رئیس مجلس در نامه‌ای دیگر اختصاصا به مصوبات وزارت نفت در استان بوشهر اشاره کرده و آن را مغایر با قانون دانسته‌اند.

جهانبخش بیان داشت: با وجود اجرای بسیاری از مصوبات استان بوشهر که در تعهد وزارت نفت است در صورت محقق شدن نامه رئیس مجلس این مصوبات متوقف شده و بی‌شک روند توسعه استان نیز با مشکل مواجه می‌شود.

وی افزود: نامه رئیس مجلس در مورد مغایرت مصوبات نفتی استان بوشهر با قانون را با هم‌اندیشی با مدیران و نمایندگان با جدیت پیگیری می‌کنیم.

لازم به ذکر است مسئولان ارشد استان از جمله استاندار، معاونان، چهار نماینده استان، فرماندهان سپاه امام صادق(ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و امام جمعه در نشستی اضطراری موضوع نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور در مورد مغایر بودن مصوبات وزارت نفت در استان بوشهر با قانون را بررسی کردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول