اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

کمترین مصوبات شورای سلامت در گچساران اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در واکنش به خبر افزایش حیوانات ولگرد در گچساران گفت: شهرستان گچساران کمترین مصوبه اجرا شده در شورای سلامت را دارد که شاید برخی مشکلات این حوزه به این دلیل باشد.

کمترین مصوبات شورای سلامت در گچساران اجرا می‌شود

حسام‌الدین نبوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس و در پاسخ به اظهارات کوکب حاتمی عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که قبل از این از افزایش جمعیت حیوانات ولگرد در گچساران انتقاد کرده بود، اظهار کرد: شهرستان گچساران کمترین مصوبه اجرا شده در شورای سلامت را دارد که شاید برخی مشکلات این حوزه به این دلیل باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: البته مشکل حیوانات ولگرد در گچساران به اندازه گذشته نیست ولی برطرف شدن این مشکل نیازمند تصمیم‌گیری و عزم مسئولان به‌ویژه مسئولان شهرستانی است.

این مسئول حوزه سلامت، غیبت فرماندار قدیم و جدید گچساران در نشست‌هایی که به منظور ساماندهی و اتخاذ تصمیمی در مورد حیوانات ولگرد در این شهرستان برگزار شده را در برطرف نشدن این مشکل بی‌تاثیر ندانست و اظهار امیدواری کرد با حضور فرماندار گچساران، راهکاری عملی برای جلوگیری از رها شدن حیوانات ولگردی چون سگ، گربه و الاغ در نظر گرفته شود.

نبوی‌زاده بیان کرد: در مورد عرضه قلیان و انتقاداتی که در این زمینه شده است، اتفاق‌نظر وجود ندارد که استعمال قلیان ممنوع باشد یا نه، و این موضوع تصمیم‌گیری را مشکل کرده است.

وی اضافه کرد: البته عرضه قلیان تنها در مراکز مجوز‌دار به تصویب رسیده است و نباید به جز در این مراکز قلیان در سطح شهر عرضه شود زیرا این موضوع سلامت استفاده‌کنندگان و حتی دیگر مردم را نشانه گرفته است.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: این دانشگاه با فروش داروهای غیرمجاز در داروخانه‌های این استان با قاطعیت برخورد کرده و این مشکل تا حد خوبی کاهش پیدا کرده است.

وی، تعطیلی چند داروخانه متخلف در شهرستان گچساران را نمونه‌ای از این برخوردها دانست و ابراز داشت: با تعطیلی داروخانه‌هایی که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می‌کنند، این مشکل در گچساران بسیار کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: ماموران سلامت در همه نقاط این استان با نظارت و جدیت اجازه سوء استفاده را به سودجویان نمی‌دهند.

نبوی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی نمایندگان مردم هستند و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعامل و همکاری خوبی را با شوراهای اسلامی در همه نقاط این استان دارد.

وی راه فائق آمدن بر مشکلات را انسجام کاری و جلوگیری از دوگانگی دانست و گفت: با همکاری و تعامل همه مسئولان با هم می‌توانیم خدمات به مراتب بهتری را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول