اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

برگزاری کارگاه‏های نمایشنامه‏نویسی در سمنان تداوم می‏یابد

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بر اساس تصمیم‏گیری مسئولان فرهنگی استان سمنان، مقرر شده است تا برگزاری کارگاه‏های نمایشنامه‏نویسی در این استان تداوم یابد.

برگزاری کارگاه‏های نمایشنامه‏نویسی در سمنان تداوم می‏یابد

محسن عرب‏امیری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: هم‏اکنون کارگاه نمایشنامه‏نویسی به همت معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در 15 جلسه دو ساعته در تمام شهرستان‏های استان سمنان توسط استاد شهرام احمدزاده در حال برگزاری است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: این دوره آموزشی در پی اهتمام معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به امر آموزش و نیاز به برگزاری دوره‏های مستمر و آکادمیک در شهرستان‏های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: استاد شهرام احمدزاده، از اساتید فن و نمایشنامه‏نویسان مطرح کشور بوده و در اغلب آموزشگاه‏های تهران مشغول تدریس و در تئاتر شهر و گروه‏های تئاتری حرفه‏ای تهران به عنوان نویسنده مطرح است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: وی چندی است که در استان سمنان به عنوان مدرس حضور یافته و این دوره را برگزار می‏کند.

عرب‏امیری بیان کرد: هنرجویان این دوره آموزشی در شهرستان دامغان در نامه‏ای از زحمات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، معاونت امور هنری اداره کل و کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان تقدیر کردند و خواستار ادامه و استمرار این گونه اقدامات آموزشی شدند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: این اقدام در این شکل و با این گستره برای نخستین بار است که در استان انجام می‏شود و امید است که با کمک و حمایت‏های مسئولان دست‏اندرکار تداوم یابد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول