اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اطلاع‌رسانی میراث فرهنگی فارس خبر داد

افزایش ارتباطات مردمی در حوزه میراث فرهنگی فارس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در سال جاری با ایجاد ابزارهای ارتباطات همگانی الکترونیکی شاهد افزایش ارتباطات مردمی در حوزه میراث فرهنگی این استان بوده‌ایم.

افزایش ارتباطات مردمی در حوزه میراث فرهنگی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، محمدکاظم بهادری‌پور با بیان این که میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک نهاد به طور کامل مردمی است و با توجه به چارچوبی که در آن فعالیت می‌کند می‌تواند بیشترین ارتباطات را با مرم داشته باشد، اظهار داشت: میراث فرهنگی که مشتمل بر آثار مادی و معنوی به جای مانده از گذشتگان و پیشینیان و متعلق به همگان است یک مقوله مردمی و اجتماعی است و خدماتی که در حوزه گردشگری ارائه می‌شود جنبه عمومی دارد و صنایع دستی نیز که بخش مهم آن آموزش همگانی است علاقمندان بسیاری را جذب کرده و با برگزاری کلاس‌های رایگان شاهد حضور پررنگ جوانان و علاقمندان به فراگیری هنرهای بومی و سنتی هستیم، بنابراین مردم در مواجهه با فعالیت‌های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سهم عمده‌ای دارند.

وی اضافه کرد: در همین راستا و به منظور افزایش ارتباطات مردمی و اطلاع‌رسانی عمومی این اداره کل در سال جاری اقدام به راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی کرده که عموم علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به امکان بازدید مجازی از تعدادی از اماکن تاریخی، فرهنگی این استان در قالب فیلم و تصاویر در این پایگاه بیان کرد: پایگاه اطلاع رسانی میراث فرهنگی شامل بخش‌های مختلف و خدمات متفاوتی است که البته روند تکمیل آن نیز همچنان ادامه دارد.

وی در پایان ابراز داشت: پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل به نشانی www.farschto.ir  بخش ارتباطات با ما و سامانه پیام کوتاه 3007924005423 و تلفن 2222145 آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و پاسخ‌گویی به همشهریان است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول